دسته عجیب محصول متفاوت و پیشرفته ال جی / عکس


دسته عجیب محصول متفاوت و پیشرفته ال جی / عکس

ایسنا نوشت: شرکت کره‌ای ال‌جی با یک ویدیو پروژکتور عجیب موسوم به CineBeam Qube که تنها ۳ پوند وزن دارد، به نمایشگاه امسال CES می‌آید.

شرکت ال‌جی به تازگی از جدیدترین پروژکتور 4K خود با نام CineBeam Qube رونمایی کرده است. این پروژکتور به طور رسمی در نمایشگاه CES ۲۰۲۴ در اوایل ژانویه رونمایی خواهد شد، اما اکنون ال‌جی به علاقه‌مندان یک نگاه اولیه از آن ارائه داده است.

پروژکتور CineBeam Qube دارای فناوری‌های پیشرفته و نوآوری‌های جالب توجهی است، اما یک طراحی شیک دارد که ال‌جی آن را «مینیمالیستی» می‌نامد.

بیشتر بخوانید:

نکته جالب در طراحی این پروژکتور، دسته‌ای است که به طرفین آن متصل شده است. در واقع این پروژکتور یک دسته یا دستگیره دارد، چرا که CineBeam Qube با قابلیت حمل و نقل ساخته شده است. ضمن اینکه سبک وزن است و تنها حدود سه پوند(۱۳۶۰ گرم) است.

همچنین شکل مربعی آن، قرار دادن آن را تقریباً در هر مکانی آسان می‌کند. دسته قابل چرخش ۳۶۰ درجه آن نیز به قرارگیری آن در جهات مختلف کمک می‌کند.

دسته عجیب محصول متفاوت و پیشرفته ال جی / عکس

شرکت ال‌جی آن را یکی از کوچک‌ترین پروژکتورهای موجود در جهان می‌نامد.

البته مهم‌ترین بخش هر پروژکتوری، همانطور که از نام آن پیداست، بخش پروژکتور و قابلیت پخش تصاویر آن است.

پروژکتور CineBeam Qube تصاویری با وضوح 4K با قابلیت ارائه تصاویر تا ۱۲۰ اینچ فراهم می‌کند. منبع نور آن یک لیزر RGB با نسبت کنتراست ۴۵۰۰۰۰:۱ و پوشش ۱۵۴ درصدی طیف رنگی DCI-P3 است.

این پروژکتور بر روی سیستم عامل LG webOS ۶.۰ اجرا می‌شود و دسترسی به تمام سرویس‌های پخش بزرگ از جمله Prime Video، Disney+، Netflix و YouTube را ارائه می‌دهد. البته Prime Video قرار است تبلیغات را به همه افراد تحمیل کند و هیچ چیز بیشتر از نمایش گاه و بی‌گاه تبلیغات، یک مهمانی سینمایی مبتنی بر پروژکتور را خراب نمی‌کند.

این پروژکتور همچنین دارای عملکرد نقشه‌برداری است که فضای شما را نقشه‌برداری می‌کند تا تصویری ایده‌آل را نمایش دهد. این ویژگی برای ایجاد یک محیط منحصر به فرد، مانند تزئین اتاق با تصویری از آسمان شب است.

این پروژکتور حتی شامل الگوریتم تنظیم خودکار روشنایی ال‌جی است که در بسیاری از پروژکتورهای پیشرفته این شرکت یافت می‌شود.

هنوز تاریخ عرضه پروژکتور CineBeam Qube اعلام نشده است و همچنین هیچ اطلاعات قیمتی از آن در دسترس نیست. با این حال، ال‌جی روی این پروژکتور به عنوان یک مورد مهم در نمایشگاه CES امسال حساب باز کرده است، بنابراین به احتمال فراوان در ماه ژانویه از آن بیشتر خواهیم دانست.

بیشتر بخوانید:

۵۸۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1854815

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | واکنش تحسین‌برانگیز راننده‌های ایرانی هنگام شنیدن صدای آژیر آمبولانس