چهارمین روز اختلال در سیستم حمل‌ونقل انگلیس


چهارمین روز اختلال در سیستم حمل‌ونقل انگلیس

طوفان و وزش شدید باد برای چهارمین روز پیاپی در انگلیس باعث اختلال گسترده در سیستم حمل‌ونقل این کشور شده است.

چهارمین روز اختلال در سیستم حمل‌ونقل انگلیس

به گزارش راهبرد معاصر؛ جاری شدن سیلاب و آب‌گرفتگی باعث توقف تردد تمام قطار‌های یورو استار در مسیر انگلیس - پاریس شده است. تصاویر منتشر شده در رسانه‌ها نشان می‌دهد که هزاران مسافر در مرز‌های دو کشور، سرگردان هستند.

شرکت ریلی یورواستار اعلام کرده که زمان قطعی برای رفع مشکل دسترس نیست. وزش باد و طوفان کار را برای رفع نقص فنی توسط مهندسان سخت کرده است. طبق برنامه اعلام شده، تمام سرویس‌ها تا پایان امروز متوقف شده است.

از سویی صد‌ها پرواز خروجی و ورودی به انگلیس نیز بر اثر طوفان سهمگین گریت لغو شده است. تصاویر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد که هواپیما‌ها به دلیل شدت وزش باد، به سختی روی باند فرودگاه فرود آمده و برخی هم ناگزیر به تغییر مسیر شده‌اند.

در اسکاتلند برق صد‌ها ساختمان مسکونی طی دو روز گذشته قطع شده و اهالی این منطقه به سرپناه‌های موقت منتقل شده‌اند. بارش سنگین برف در مناطق شمالی اسکاتلند هم محور‌های مواصلاتی در این منطقه را مسدود کرده است.

اداره هواشناسی اعلام کرده که شرایط بد جوی تا روز‌های آینده ادامه پیدا خواهد کرد و بر همین اساس ۱۰۰ هشدار زرد آب‌وهوایی صادر کرده است. گزارش‌ها حاکی است که رودخانه سورن در منطقه ولز طغیان کرده و باعث جاری شدن سیل شده است. این درحالی است که سازمان هواشناسی هشدار داده که دمای هوا ممکن است به منفی ۹ درجه برسد.

انگلیس از جمله کشور‌هایی است که به دلیل وقوع طوفان‌های فصلی دریایی، به طور دائم با بارش شدید باران و سیل‌های مخرب مواجه می‌شود.

دولت و دستگاه‌های ذی‌ربط در انگلیس اگرچه به دلیل اتخاذ تدابیر جدی برای مقابله با این سوانح طبیعی، به میزان قابل‌توجهی تلفات انسانی را کاهش داده‌اند، اما باز هم قادر به مقابله با تمامی ابعاد مخرب این سوانح نیستند. / ایرنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها