مصدومیت بدموقع کار دست خارجیِ پرسپولیس داد


مصدومیت بدموقع کار دست خارجیِ پرسپولیس داد

نبیل باهویی پس از مصدومیت قبل از شروع بازی با نساجی، در بازی با مس رفسنجان نیمکت‌نشین خواهد شد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ بعد از گلزنی مقابل استقلال خوزستان، نبیل باهویی در بازی مقابل شمس آذر از ابتدا به میدان رفت و موفق شد مثمرثمر واقع شود و یک پنالتی برای تیمش بگیرد. نبیل که در این فصل با شرایط عجیبی پرسپولیسی شد، به دلیل نمایش‌های ضعیف به شدت مورد انتقاد قرار می گرفت. با این حال هرچه از زمان حضورش در پرسپولیس گذشت، شرایط برای این بازیکن بهتر شد و او توانست عملکرد بهتری از خودش به نمایش بگذارد.

باهویی بعد از گرفتن پنالتی در دیدار مقابل شمس آذر مورد تمجید هواداران پرسپولیس قرار گرفت و قرار بود در بازی با نساجی هم از ابتدا در ترکیب اصلی قرار بگیرد و شهاب زاهدی نیمکت نشین باشد. نبیل اما با یک بدشانسی بزرگ مواجه شد و موقع گرم کردن قبل از شروع بازی از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت جدی شد. همین موضوع سبب شد تا نبیل از ترکیب اصلی خارج شود و شهاب زاهدی در ترکیب اصلی قرار بگیرد. تغییری که یک توفیق اجباری برای پرسپولیسی‌ها بود و زاهدی روی پاس عالی ترابی موفق شد تک گل تیمش را به ثمر برساند. گلی که ۳ امتیازی بود و باعث شد پرسپولیس شرایط خود را در جدول بهتر کند و به نزدیکی صدر جدول برسد.

شاگردان یحیی گل‌محمدی دوشنبه باید در رفسنجان آخرین بازی خود را در نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر مقابل مس برگزار کنند. با توجه به مصدومیت باهویی و همچنین گلزنی زاهدی، شهاب در این بازی فیکس خواهد بود و از ابتدا در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار خواهد گرفت. در واقع مصدومیت بدموقع باعث شد تا نبیل از ترکیب اصلی پرسپولیس دور شود و زاهدی با گلی که مقابل نساجی به ثمر رساند، به نوعی جایگاه خود را در ترکیب اصلی پرسپولیس تثبیت کرد./ خبرورزشی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا