روز 85 طوفان‌الاقصی/ تشدید حملات هوایی، زمینی و دریایی اشغالگران علیه غزه


روز 85 طوفان‌الاقصی/ تشدید حملات هوایی، زمینی و دریایی اشغالگران علیه غزه

ارتش رژیم اشغالگر بامداد و صبح امروز شنبه سراسر نوار غزه را زیر آتش حمله‌های وحشیانه خود قرار داد.

روز 85 طوفان‌الاقصی/ تشدید حملات هوایی، زمینی و دریایی اشغالگران علیه غزه

به گزارش راهبرد معاصر، شبکه المیادین گزارش داد که جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی حمله‌های خود را علیه سراسر نوار غزه از سرگرفته اند به طوری که طی ساعت‌های بامداد و صبح امروز شهر خان یونس واقع در جنوب این باریکه را زیر آتش حمله‌های خود قرار دادند.

خبرنگار المیادین بامداد امروز تاکید کرد که تعداد شهدای حمله‌های وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه طی ساعت‌های گذشته به ۱۹۰ تن رسیده است.

همچنین حمله‌های هوایی این جنگنده‌ها منطقه مرکزی نوار غزه را هدف قرار داده است.

نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به همراه تانک‌های این رژیم با نفوذ در بخش‌های مختلف خان یونس به سمت منازل فلسطینی‌های بی گناه شلیک کردند و این منطقه‌های مسکونی را هدف حمله‌های توپخانه ای قرار دادند.

حمله‌های توپخانه ای بی امان ارتش رژیم صهیونیستی اطراف خیابان صلاح الدین و شرق اردوگاه النصیرات واقع در مرکز نوار غزه را نیز هدف قرار داده است.

منازل مسکونی محله الجنینه واقع در شرق رفح در جنوب نوار غزه نیز در معرض حمله‌های توپخانه ای رژیم صهیونیستی قرار گرفتند که در جریان آن چندین فلسطینی به ویژه چندین کودک زخمی شدند.

بمباران یک منزل مسکونی در مجاورت یکی از مسجدهای اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه چندین شهید و زخمی برجای گذاشته است.

خبرنگار شبکه الجزیره نیز گزارش داد که قایق‌های جنگی رژیم صهیونیستی به صورت گسترده سواحل دیرالبلح در مرکز نوار غزه را هدف قرار داده اند و صدای انفجارهای گسترده از این منطقه به گوش می‌رسد.

گزارشگر حقوق بشر سازمان ملل متحد روز گذشته در گزارشی اعلام کرد که آمریکا بار دیگر مانع از تحقق آتش‌بس در غزه شد. «رانچسکا آلبانیز» گزارشگر حقوق بشر سازمان ملل در اراضی فلسطینی تاکید کرد: اسرائیل قوانین بین‌الملل را زیر پا گذاشته و دست به جنایات زیادی زده است. تصمیم اسرائیل واضح است و این تصمیم نابودی کامل یک ملت از طریق قتل و کشتار و ایجاد شرایطی است که ادامه زندگی را غیرممکن می‌سازد./ مهر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان