بهترین دمنوش ضداسترس، راه ارزان رسیدن به آرامش


بهترین دمنوش ضداسترس، راه ارزان رسیدن به آرامش

«دست از چای بردار! قهوه رو هم بذار کنار! پس چی بخورم!؟» هنگام خستگی چه از نظر جسمی و چه روحی و روانی تمایل به خوردن نوشیدنی آن هم از نوع گرم خیلی بیشتر است. میل کردن یک دمنوش که حال شما را زیر و رو کند و به معنای...

بهترین دمنوش ضداسترس، راه ارزان رسیدن به آرامش

«دست از چای بردار! قهوه رو هم بذار کنار! پس چی بخورم!؟»

هنگام خستگی چه از نظر جسمی و چه روحی و روانی تمایل به خوردن نوشیدنی آن هم از نوع گرم خیلی بیشتر است. میل کردن یک دمنوش که حال شما را زیر و رو کند و به معنای واقعی خستگی را از تنتان بیرون ببرد خیلی لازم و حیاتی به نظر می‌رسد.

از آنجا که در فصل سرما هم قرار داریم شب‌ها بعد از فراغت از کارهای روزمره یک دمنوش انرژی بخش و آرامش دهنده تهیه کنید و به استراحت بپردازید.

این دمنوش مخصوص شب‌هایی است که نیاز به آرامش دارید. به رها شدن از دغدغه‌ها و خستگی و فکر و خیال‌های زندگی! پس بی درنگ دست به آماده سازی آن بزنید و از طعم خوش و اثر مطلوبش لذت ببرید.

بیشتر بخوانید: این نوشیدنی قاتل فشار خون شماست!

بهترین دمنوش ضداسترس، راه ارزان رسیدن به آرامش

مواد لازم:

ماده غذایی مقدار
سیب قرمز یک عدد
چوب دارچین یک عدد
گلاب یک قاشق غذاخوری
زعفران دم کرده یک قاشق غذاخوری
آب جوش 2 لیوان

طرز تهیه:

سیب قرمز را خوب بشویید. بهتر است پوست آن را نگیرید تا از خواص پوست سیب هم بهره‌مند بشوید. فوایدی که کم نیستند و یکی از آنها تاثیر مستقیم بر پوست است! سیب را رنده کنید یا اینکه به صورت ورقه‌ای برش بزنید و داخل قوری بریزید. اگر از قوری پیرکس و شیشه‌ای استفاده کنید جذابیت این دمنوش بیشتر خواهد شد. شاهد دم آمدن آن می‌شوید و همین قسمت یکی از لذت‌های آن است که نوشیدنش به تکمیل شدن آن کمک میکند!

بهترین دمنوش ضداسترس، راه ارزان رسیدن به آرامش

گلاب را به همراه چوب دارچین و زعفران دم کرده و آب جوش به آن اضافه کنید و روی گاز بگذارید. حتما قبل از اینکه قوری را برای هر نوع دمنوشی روی شعله قرار بدهید از شعله پخش کن استفاده کنید. شعله پخش کن کمک می‌کند گرمای گاز به صورت یکسان به تمام بخش‌های قوری پخش بشود. دمای گاز را هم روی ملایم قرار بدهید و 15 دقیقه که گذشت از این دمنوش فوق‌العاده خوشمزه و جذاب برای خودتان و عزیزانتان سرو کنید و لذت آن را ببرید.

از اثرات این دمنوش گرم میوه‌ای همین بس که به شما آرامش می‌بخشد و به پاکسازی بدنتان از سموم هم کمک خواهد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)