هلاکت 10 نظامی صهیونیست بدست نیروهای مقاومت


هلاکت 10 نظامی صهیونیست بدست نیروهای مقاومت

شبکه «الجزیره» خبر داد نیروهای مقاومت فلسطین ضمن انهدام یک نفربر اسرائیلی، 10 نیروی ارتش رژیم صهیونیستی را از پا درآورده‌اند.

هلاکت 10 نظامی صهیونیست بدست نیروهای مقاومت

به گزارش راهبرد معاصر. یک منبع در «کتائب القسام» شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، شامگاه امروز (جمعه)، از کمین موفق نیروهای مقاومت برای نظامیان اسرائیلی در غزه خبر داد.

شبکه «الجزیره» به نقل از یک یادشده گزارش داد رزمندگان مقاومت امشب در یک کمین در شرق محله التفاح یک نفربر اسرائیلی را منهدم کردند و ۱۰ نظامی اسرائیلی را از فاصله صفر از پا درآوردند.

مقاومت اسلامی فلسطین همچنین شامگاه امروز تصاویر جدیدی از حملات موفق نیروهای مقاومت فلسطین به خودروهای زرهی ارتش رژیم صهیونیستی منتشر کرد.

مقاومت اسلامی فلسطین همواره در بیانیه‌های متعدد تاکید کرده است که آمار تلفات اعلام‌شده از سوی ارتش اسرائیل واقعی نیست و تعداد تلفات نظامیان اسرائیلی بسیار بیشتر از آن چیزی است که ارتش رژیم صهیونیستی اعلام می‌کند.

پیش از این، روزنامه اسرائیلی «هاآرتص» نیز در گزارشی فاش کرده بود که آمار بیمارستان‌های اسرائیلی از تعداد نظامیان مجروح با آمار اعلام شده از سوی ارتش همخوانی ندارد و تعداد جراحات بسیار بیشتر از آمارهای اعلام‌شده از سوی ارتش است.

شبکه «الجزیره» نیز اخیرا در گزارشی فاش کرده بود که سازمان نظارت نظامی اسرائیل که وظیفه کنترل محتواهای منتشر شده در رسانه‌های این رژیم را برعهده دارد، به تمام رسانه‌های اسرائیلی ابلاغ کرده که اجازه پرداختن به ۸ مورد از جمله عملیات‌های نظامی و اطلاعاتی و حملات موشکی به مواضع حساس در اراضی اشغالی فلسطین را ندارند./ فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا