اخبار پرسپولیس/ تخفیف نجومی بیرانوند به پرسپولیس


اخبار پرسپولیس/ تخفیف نجومی بیرانوند به پرسپولیس

سنگربان شماره یک پرسپولیس قسم خورد که قراردادش با این تیم زیر 16 میلیارد است.

پیشنهاد ۲ ساله استقلال به بیرانوند ۹۰ میلیارد تومان بود یعنی سالی ۴۵ میلیارد تومان که البته این انتقال انجام نشد. سنگربان محبوب پرسپولیس البته قسم خورده که با کمتر از 16میلیارد به پرسپولیس برگشته که اگر این رقم را ۱۶ میلیارد هم محاسبه کنیم، به این نتیجه می‌رسیم که او قید حدود ۲۹ میلیارد تومان را زده و یا چنین مبلغی را به پرسپولیس تخفیف داده است. البته شاید قرارداد بیرانوند با پرسپولیس آپشن‌هایی هم داشته باشد اما به هر حال باز هم فاصله خیلی زیاد است و در شرایط عادی باور آن حداقل برای هواداران استقلال سخت است.

بیرانوند در فوتبال ایران دروازه‌بان بسیار تأثیرگذاری است و همین حالا بعید می‌دانیم قلعه‌نویی در جام ملت‌های آسیا حتی برای یک بازی هم قید علیرضا را بزند و به دروازه‌بان دیگری اعتماد کند. حتماً نکونام هم مثل قلعه‌نویی فکر می‌کرد که از بدو حضورش در استقلال به دنبال جذب بیرانوند بود اما در نهایت استقلال نتوانست او را بخرد و شاید خود بیرانوند هم به خاطر خانواده‌اش و... از یک جایی به بعد پشیمان شد. باشگاه پرسپولیس می‌گوید ما چون باید سقف بودجه را رعایت می‌کردیم، پول بیشتری به بیرانوند ندادیم و او با همان مبلغی که خودش گفته، قرارداد بسته است. اگر فرض را بر صحت ادعای پرسپولیس و بیرانوند بگذاریم، باید بگوییم این دروازه‌بان بزرگ‌ترین تخفیف تاریخ فوتبال ایران را به پرسپولیس داده و سرخپوشان و شخص گل‌محمدی باید خیلی بیشتر از این‌ها قدرش را بدانند هرچند بیرانوند باید به استقلالی‌ها هم حق بدهد که حرفش را باور نکنند.

اخبار پرسپولیس/ تخفیف نجومی بیرانوند به پرسپولیس

نکته مهم دیگر در صحبت‌های سنگربان پرسپولیس این بود که گفته بود من می‌دانستم ۴ امتیاز سپاهان برمی‌گردد و اتفاقاً بابت این مسئله هیچ گله‌ای ندارم. سؤال اینجاست که چه کسی به بیرانوند چنین خبر مهمی را قبل از صدور حکم (توجه کنید قبل از صدور حکم) داده بود؟ آیا کسانی در فدراسیون هستند که حتی اخبار محرمانه را به بعضی‌ها می‌گویند و آن اخبار محرمانه هم بعد از مدتی درست از آب درمی‌آید؟!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!