آرزوی خاص همسر رئیس جمهور برای زنان این کشور


آرزوی خاص همسر رئیس جمهور  برای زنان این کشور

اجلاسیه بین المللی بانوان تاثیرگذار، با حضور بانوان جبهه مقاومت برگزار شد. همسر رئیس جمهور ایران یکی از سخنرانان این اجلاسیه بود.

به نقل از خبرگزاری صدا و سیما ، جمیله علم‌الهدی، همسر رئیس جمهور اسلامی ایران ، در اجلاسیه بین المللی بانوان تاثیرگذار که با حضور بانوان جبهه مقاومت برگزار شد؛ با اشاره به آغاز هفته زن در ایران و سنت ایرانیان در هدیه دادن به مادران و همسران گفت: امیدوارم سنت خرید هدیه روز زن در لبنان هم رسم شود.

عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی، «انقلاب تربیتی، مبارزه با استبداد پهلوی، جامعه مقاوم اسلامی در برابر تمدن الحادی غرب و جهاد تبیین» را از مراحل انقلاب اسلامی ایران از ابتدا تاکنون دانست.

خانم علم الهدی افزود: ۱۵ سال اول انقلاب اسلامی ایران، تربیتی بود. وقتی که حضرت امام خمینی (ره) انقلاب را شروع کردند در اولین بیانیه‌های خودشان فرمودند پیروان من در گهواره به سر می‌برند. این پیام برای بانوان ایرانی و برای خانواده‌های ایرانی پر از نکته بود، یعنی مقاومت در برابر الحاد در خانه و در میان گهواره باید شکل بگیرد.

وی گفت: همه کسانی که با کتاب‌های امام (ره) آشنا هستند می‌دانند که ایشان اولین کتابشان کشف الاسرار را در برابر تمدن آمریکایی نوشتند و اولین انقلابشان را در برابر قانون کاپیتالاسیون مطرح کردند. ایشان از ابتدا مبارزه با آمریکا را در نظر داشتند. ایشان آمریکا را شیطان بزرگ می‌دانستند و مبارزه با شیطان بزرگ را از گهواره می‌خواهند. خانواده‌های ایرانی ۱۵ سال طول کشید تا پیروان مقاوم امام (ره) را تربیت کردند.

خانم علم الهدی افزود: مرحله دوم انقلاب اسلامی، مبارزه با استبداد کشور ایران، یعنی شاه بود. استبداد پهلوی به خاطر کارسازی و تسهیل گری برای تسلط آمریکا بر ایران مورد هجمه امام و انقلابیون قرار گرفت.

همسر رئیس جمهور اسلامی ایران گفت: بعد از پیروزی انقلاب؛ حجاب برای امام چهره و پرچم یک جامعه اسلامی و رمزی برای مقاومت در برابر تمدن الحادی است.

خانم علم الهدی افزود: حجاب در ایران پرچم اصلی است و تمام مخالفت‌ها با حجاب به خاطر مخالفت با انقلاب اسلامی است.

آرزوی خاص همسر رئیس جمهور  برای زنان این کشور

وی با اشاره به مرحله فرهنگی انقلاب گفت: امام متوجه دانشگاه و مدرسه شدند و گفتند باید در دانشگاه و مدرسه انقلاب کنیم.

وی گفت: آخرین مرحله انقلاب که به دستور مقام معظم رهبری مطرح شد جهاد تبیین بود. چند سالی است که رهبر انقلاب دستور دادند که ما به جهاد تبیین بپردازیم. ایشان در این قسمت توجه خاصی به رسانه ها، شبکه‌های اجتماعی و فعالان مجازی دارند که اصول اساسی انقلاب و مقاومت را تبیین کنند.

خانم علم الهدی با اشاره به تکامل انقلاب و پیچیده‌تر شدن عمل دشمنان انقلاب گفت: آمریکا امپراطوری بزرگ رسانه‌ای را در اختیار دارد. شما می‌دانید که قرآن کریم فرمود «لیظهر الحق و یبطل الباطل» مقاومت فلسطین، امروز برای تحقق حقیقت و ابطال باطل شروع شده است، ولی امپراطوری رسانه‌ای آمریکا اجازه شنیدن صدای فلسطین را به جهان نمی‌دهد.

همسر رئیس جمهور اسلامی ایران افزود: مردم جهان و مردم آمریکا این صدا را خیلی کم می‌شنوند و امروز بر عهده همه ماست که به جهاد تبیین بپردازیم.

خانم علم الهدی با اشاره به تلاش دشمنان برای تغییر فرهنگ دختران و پسران و کودکان و نوجوانان گفت: آن‌ها کثیف‌ترین عمل زشت را انسانی و قانونمند معرفی می‌کنند. آن‌ها خانواه را نابود و حرمت پدر و مادر را می‌شکنند و خویشاوندی و برادری و خواهری را از بین می‌برند.

همسر رئیس جمهور اسلامی ایران گفت: وظیفه ما زنان انقلابی و مقاوم است که زیبایی‌های خانواده و قشنگی‌های خانواده و فداکاری و وفاداری را به جهان معرفی کنیم.

خانم علم الهدی افزود: بجای تاکید بر جنسیت زنانه، باید بر زوجیت زن و مرد تاکید کنیم. خواهران عزیز هرچه زنان ایرانی به دست آوردند با همکاری و فداکاری مردان بوده است. همینطور که مقاومت مردم، مردانگی مردان، فتوت مردان هم در گرو فداکاری زنان بوده است. هیچ زن موفقی نیست مگر اینکه خانواده او برای او کاری کرده اند و هیچ مرد موفق و مقاومی نیست مگر اینکه خانواده او، او را پشتیبانی کرده اند. جالب است بدانید که در بهشت هم زندگی‌ها خانوادگی است و جهنم فردی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج