در معابر خلوت احتیاط کنید/ وقوع 3 تصادف فوتی طی شب گذشته


در معابر خلوت احتیاط کنید/ وقوع 3 تصادف فوتی طی شب گذشته

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت:در محور دشت آزادگان برخورد موتور با گاردریل،در محور آزادگان برخورد خودرو با عابر و در بزرگراه امام رضا (ع) برخورد پژو با عابر،فوت سه شهروند را رقم زد.

به گزارش مشرق، سرهنگ احسان مؤمنی در خصوص حوادث فوتی شب گذشته در شهر تهران گفت: سرعت و سبقت در معابر خلوت همیشه یکی از دلایل مهم حوادث است که شب گذشته نیز در چند نقطه از پایتخت شاهد بی توجهی رانندگان به قوانین و مقررات و در نهایت بروز تصادفاتی از این دست بودیم که جان رانندگان و عابرین را گرفت و چند خانواده را داغدار کرد.

وی به تشریح حوادث دیشب پرداخت و گفت: در ساعت ۱۹:۲۵ شب گذشته در محور دشت آزادگان به جنوب ابتدای پل جوادیه (م ۱۶) یک دستگاه موتور سیکلت که در این مسیر در حال تردد بوده به علت عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه با گارد ریل‌ها برخورد کرد که راننده مجروح و ترک نشین مونث در دم فوت می‌کند.

وی ادامه داد: همچنین در ساعت ۲۰:۱۰ در مسیر بزرگراه آزادگان به شرق بعد از مرتضی گرد لاین کندرو یک دستگاه خودروی متواری با عابر پیاده برخورد، که منجر به فوت وی می‌شود.

سرهنگ مؤمنی بیان داشت: در ساعت ۲۱:۰۰ نیز در محدوده بزرگراه امام رضا (ع) به غرب دوربرگردان شهرک کاروان (منطقه ۱۵) یک دستگاه سواری پژو با عابر برخورد می‌کند که منجر به فوت وی می‌شود.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ اظهار داشت: شب گذشته چند فقره تصادف فوتی در سطح شهر تهران اتفاق افتاد که تیم‌های پلیس راهور حاضر در این محدوده‌ها و همه ما را نیز متأثر کرد چرا که بارها و پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص رعایت سرعت‌ها و سبقت‌ها در معابر خلوت و لزوم توجه به جلو در حین رانندگی به رانندگان عزیز توجه و تذکر داده و از آنان خواسته که جان خود و دیگران را به دلیل لحظه‌ای زودتر رسیدن به خطر نیاندازند و خانواده خود را چشم انتظار نگذارند.

وی در پایان مجدداً از رانندگان خواست امروز جمعه و در همه حال در معابر خلوت سرعت و سبقت‌ها را رعایت و توجه کافی و لازم به جلو داشته باشند و همچنین عابرین پیاده نیز از پل‌هایی که برای آنان در نظر گرفته شده استفاده کرده و تردد از چند پله کوتاه پل عابر را با عبور از عرض معابر بزرگراهی و استقبال از خطر عوض نکنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی