واژگونی خودروی پژو پارس در کهگیلویه و بویراحمد 7 مصدوم بر جای گذاشت


واژگونی خودروی پژو پارس در کهگیلویه و بویراحمد 7 مصدوم بر جای گذاشت

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: واژگونی یک دستگاه خودرو پژو پارس در جاده پاتاوه به دهدشت هفت مصدوم بر جای گذاشته است.

واژگونی خودروی پژو پارس در کهگیلویه و بویراحمد 7 مصدوم بر جای گذاشت

به گزارش راهبرد معاصر؛ کاظم فلاحی دوست افزود: این حادثه ساعاتی پیش در محور ارتباطی پاتاوه دهدشت و منطقه دمچناربه مرکز امدادرسانی هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گزارش شد.

وی اظهار کرد: بلافاصله پس از گزارش این حادثه نیرو‌های امدادی پایگاه جاده‌ای شهید ازراش شهرستان دنا به محل حادثه اعزام شدند و برای مصدومان اقدام‌های پیش بیمارستانی و تثبیت در محل حادثه انجام شد و سپس به مرکز درمانی منتقل شدند.

کارشناسان پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد اعتقاد دارند که نداشتن سرعت مطمئنه در جاده‌های کوهستانی باعث می‌شود رانندگان در هنگام عبور از پیچ‌ها نتوانند خودرو را کنترل کنند که این امر، واژگونی خودرو‌ها را به دنبال دارد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویر احمد همچنین از پیدا شدن برادران گم شده در جنگل‌های اطراف روستای مزدک از توابع شهرستان بویراحمد خبر داد.

وی تاکید کرد: یکی از ۲ برادر مفقودی پسر بچه ۲ ساله مبتلا به بیماری ذهنی و تشنج بود.

فلاحی دوست گفت: پس از گزارش این حادثه به مرکز کنترل و هماهنگی جمعیت هلال احمر بلافاصله امدادگران به محل مورد نظر اعزام شدند و با کمک نیرو‌های مردمی روستا‌های مجاور عملیات جستجو و نجات را آغاز کردند.

وی ادامه داد: با تلاش نیرو‌های هلال احمر این ۲ برادر پس از ساعت‌ها جستجو در انتهای روستای مزدک به طرف جنگل پیدا و تحویل خانواده شدند.

فلاحی دوست اضافه کرد: سامانه ۱۱۲ هلال احمر استان به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش حوادث احتمالی در استان است. / ایرنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث جاده ای

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس و متن روز روانشناس و مشاور | بیش از 30 عکس و متن تبریک روز روانشناس