واکنش جالب توجه کاپیتان پرسپولیس به رای کمیته استیناف: هرکس هر چی گرفته نوش جانش


واکنش جالب توجه کاپیتان پرسپولیس به رای کمیته استیناف: هرکس هر چی گرفته نوش جانش

کایپتان پرسپولیس گفت: هر بازیکنی هر چقدر که می‌گیرد نوش جانش باشد.

واکنش جالب توجه کاپیتان پرسپولیس به رای کمیته استیناف: هرکس هر چی گرفته نوش جانش

به گزارش راهبرد معاصر؛ امید عالیشاه کاپیتان پرسپولیس بعد از بازی بازی با نساجی اظهار داشت: برد خوبی بود و این را به هواداران تقدیم می‌کنم و دست بوس آن‌ها هستم که در این هوای سرد به ورزشگاه آمدند و کمک کردند تا ما به پیروزی مهمی برسیم.

وی افزود: من یک سوال دارم! سقف بودجه چیست و یعنی چه؟ این قانون چه معنی می‌دهد و برای چی تصویب شده است؟ ا آیا با تصمیمات غیر حرفه‌ای و غیر اصولی می‌توانیم پیشرفت کنیم؟ چیزی تغییر می‌کند؟ اکنون که این قانون وضع شد چیزی عوض شد؟ باز به خانه اول خود برگشتیم. در فوتبال دنیا فرهنگ درآمد و هزینه وجود دارد و همه طبق درآمد خود هزینه می‌کنند نمی‌شود که با اعمال فشار چیزی را درست کرد و قانون گذاشت. شما هیچ کمکی به باشگاه نمی‌کنید دردسر هم درست می‌کنید. اول درآمد‌ها را آزاد کنید حق پخش و حق تبلیغات محیطی را بدهید بعد جلوی باشگاه‌ها را برای هزینه کردند بگیرید.

کاپیتان پرسپولیس اظهار داشت: من از آقای درویش گله دارم. چرا این قرارداد را امضا کردید تا پرسپولیس در تنگنا و مشکلات قرار گیرد. بازیکنان و تیم تحت فشار است. هواداران انتظار نتیجه گیری دارند و حق هم دارند، اما با امضا این قانون پرسپولیس ضرر کرد. خیلی از تیم‌ها سقف را رعایت نکردند و دور زدند بازیکن خود را گرفتند و نتیجه می‌گیرند، اما هوادار ما باید حرص بخورد.

عالیشاه بیان کرد: نوش جان هر کس که پول می‌گیرد. زحمت می‌کشند و تلاش می‌کنند و حق آنهاست. این قوانین اشتباه است و ما را به بازی گرفتند. من از روی این هواداران خجالت می‌کشم، هزینه می‌کنند و به این تیم دلخوش هستند، ولی ما در بازی با الدحیل بخاطر نداشتن بازیکن شکست می‌خوریم و تیم حذف می‌شود و شرمنده آن‌ها باید بشویم. چه کسی پاسخ آن‌ها را می‌دهد؟ مگر می‌شود تیمی که همه جام‌ها را گرفته نتواند بازیکن بگیرد؟ ما ۴ سال است یک اردو نرفتیم، کجایی دنیا اینگونه است؟ / ایرنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوست داری ببینی کاراکترهای باب اسفنجی 50 سال دیگه چه شکلی میشن ؟