طلا فروشان به بازار بازگشتند؟


طلا فروشان به بازار بازگشتند؟

رئیس اتاق اصناف تهران: عمده طلا فروشان امروز فروشگاه‌های خود را باز کردند.

به گزارش رکنا، رئیس اتاق اصناف تهران گفت: عمده طلا فروشان در تهران امروز فروشگاه‌های خود را باز کردند و فروشگاه‌هایی نیز که فعالیت نداشتند به دلیل آن بود نگران بودند که در ثبت اطلاعات خود اشتباه کنند یا اینکه بلد نبودند که اطلاعات خود را ثبت کنند.

حمیدرضا رستگار رئیس اتاق اصناف تهران اظهار داشت: بر اساس قانونی که برای ایجاد پایانه‌های فروشگاهی در طلافروشی‌ها اجرا شد، برخی از صنوف برای استفاده از آن‌ها نیازمند آموزش، فرهنگ سازی و اطلاع از اثرات اجرای این قانون هستند.

وی افزود: آموزش و اطلاع رسانی‌هایی که تا به امروز درباره این قانون انجام شده، کافی نیست، با انجام آموزش و اطلاع رسانی‌های لازم نگرانی‌های صنفی موجود نیز مرتفع می‌شود.

رئیس اتاق اصناف تهران ادامه داد: فعالان بخش طلاو و جواهر نگرانی‌هایی نسبت به اجرای قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه جامع تجارت، درباره ثبت اموال و رویداد‌های اقتصادی خود داشتند و تداخل این سامانه‌ها شرایط را برای فعالیت‌های آن‌ها سخت کرده است.

وی تصریح کرد: در صورتی که بازنگری کلی در برخی سامانه‌ها ایجاد و همه سامانه‌های موجود تبدیل به یک سامانه شود، باعث رفع موانع کسب و کار می‌شود و تکالیف مالیاتی ساده سازی خواهد شد.

رستگار گفت: فعالان بخش طلا و و جواهر مطالبه صنفی دارند که باید به آن توجه و به گوش مسئولان رسیده شود به همین منظور دیداری نیز با رئیس سازمان مالیاتی انجام شد و وی قول داد هرآنچه اختیار دارد برای رفع این موارد به کار برد.

رئیس اتاق اصناف تهران گفت: عمده طلا فروشان در تهران امروز فروشگاه‌های خود را باز کردند و فروشگاه‌هایی نیز که فعالیت نداشتند به دلیل آن بود نگران آن بودند که در ثبت اطلاعات خود اشتباه کنند یا اینکه بلد نبودند که اطلاعات خود را ثبت کنند.


طلا فروشان به بازار بازگشتند؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رئیسی دستور داده تا 3 میلیارد یورو در اختیار نیرو‌های مسلح قرار داده شود