لیگ برتر فوتبال / برتری پرسپولیس در نیمه نخست


لیگ برتر فوتبال / برتری پرسپولیس در نیمه نخست

تیم فوتبال پرسپولیس در نیمه نخست بازی معوقه هفته یازدهم لیگ برتر برابر نساجی به برتری رسید.

لیگ برتر فوتبال / برتری پرسپولیس در نیمه نخست

به گزارش راهبرد معاصر؛ پرسپولیس در دیداری معوقه از هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ایران در شرایطی به مصاف نساجی رفت که شاگردان گل‌محمدی باتوجه به شکست سپاهان برابر هوادار این بخت را دارند تا در صورت برتری، با استقلال هم امتیاز شده و به فاصله دو امتیازی صدر جدول برسند.

در شرایطی که اسم نبیل باهویی برای حضور در این بازی اعلام شده بود، اما لحظاتی قبل از شروع بازی، با تصمیم سرمربی سرخ‌پوشان شهاب زاهدی جایگزین شد و به زمین بازی رفت.

همچنین با توجه به سرماخوردگی میلاد سرلک و نیمکت‌نشینی مسعود ریگی، با نظر گل‌محمدی سینا اسدبیگی برای اولین بار در این فصل در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار گرفت. در آن سوی میدان نساجی با لوکاس آلکاراس سرمربی جدید و اسپانیایی خود پا به میدان گذاشت.

این دیدار تماشاگران ویژه‌ای هم دارد که از آن جمله می‌توان به مربیان تیم ملی اشاره کرد. قضاوت این بازی بر عهده سیدرضا مهدوی است و امیررضا آشورماهانی، احد سلطانی و فرزاد منصوری او را در امر قضاوت یاری کردند.

بعد از چند فرصتی که سرخ‌پوشان تهرانی از دست دادند در دقیقه ۳۱ ارسال مهدی ترابی با ضربه سر شهاب زاهدی به گل تبدیل شد تا هواداران این تیم به جشن و پایکوبی بپردازنند.

در ادامه پرسپولیسی‌ها در صدد حفظ مالکیت توپ و میدان بودند و نساجی نیز در صدد بود تا از فرصت‌های به دست آمده برای جبران نتیجه استفاده کند. در نهایت در پایان ۴۵ دقیقه نخست پرسپولیس با برتری یک بر صفر به رختکن رفت تا دو تیم برای نیمه دوم آماده شوند.

ترکیب پرسپولیس:
علیرضا بیرانوند، فرشاد فرجی، گئورگی گولسیانی، محمدمهدی احمدی، دانیال اسماعیلی‌فر، سینا اسدبیگی، سروش رفیعی، سعید صادقی، مهدی ترابی، امید عالیشاه و شهاب زاهدی.

ترکیب نساجی:
رشید مظاهری، امیرمحمد هوشمند، امیرحسین سام‌دلیری، صابر حردانی، سعید بیگی، مهرداد عبدی، محمدرضا ترابی، فرشید اسماعیلی، فرزاد زامهران، نونو دلگادو و علا عباس. / ایرنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی