برنج دپو شده در انبارها با قیمت توافقی خریداری می‌شود


برنج دپو شده در انبارها با قیمت توافقی خریداری می‌شود

داود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه با تاکید بر اینکه سیاست‌های کنترل بازار باید به گونه‌ای تنظیم شود تا کشاورز و تولید داخلی آسیب نبیند گفت: برنج دپو شده در انبارها از طریق مباشرین و تجار با قیمت

به گزارش مشرق، داود منظور رییس سازمان برنامه و بودجه کشور امروز در جریان بازدید از بیمارستان در دست احداث بیمارستان ۴۱۲ تخت‌خوابی رشت از اتمام ۶۰ پروژه عمرانی تا سال آینده در گیلان خبر داد و اظهار کرد: برای اتمام و بهره‌برداری این تعداد پروژه‌ها حدود هفت هزار میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به پروژه در حال احداث بیمارستان ۴۰۰ تخت خوابی رشت، افزود: این پروژه از طرح‌های مهم درمانی گیلان و کشور است که پیشرفت قابل توجهی دارد.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه از افتتاح بیمارستان ۴۰۰ تخت خوابی رشت در نیمه دوم سال آینده خبر داد و گفت: از ابتدای آغاز به کار دولت تاکنون ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار به این طرح ملی تزریق شده و برای تکمیل و تجهیز این مجموعه حدود ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

منظور با اشاره به اهمیت خط ریلی رشت ـ کاسپین ـ آستارا نیز گفت: سرعت بخشی به ۲ پروژه ریلی رشت ـ کاسپین و رشت ـ آستارا در اولویت کاری دولت سیزدهم قرار دارد.

وی با بیان اینکه حمایت از تولید داخلی از جمله برنج، اولویت دولت سیزدهم است، گفت: سیاست‌های کنترل بازار باید به گونه‌ای تنظیم شود تا کشاورز و تولید داخلی آسیب نبیند.

معاون رئیس جمهور با اشاره به سیاست دولت در خصوص برنج‌های روی دست مانده کشاورزان افزود: برنج دپو شده در انبارها از طریق مباشرین و تجار با قیمت توافقی خریداری می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پخش زنده بسکتبال فینیکس - مینسوتا 10 اردیبهشت 1403