دختر داریوش فرهنگ را با امیر تتلو اشتباه می گیرید + عکس تتویی این دختر !


 دختر داریوش فرهنگ را با امیر تتلو اشتباه می گیرید + عکس تتویی این دختر !

تصویری عجیب از دختر داریوش فرهنگ در خارج منتشر شد که او کاملا شبیه امیر تتلو است.

تصویری را که مشاهده می کنید دختر داریوش فرهنگ است که بخاطر تتوهای صورتش کپی امیر تتلو شده است.

 دختر داریوش فرهنگ را با امیر تتلو اشتباه می گیرید + عکس تتویی این دختر !

ترس داریوش فرهنگ از نقش های منفور

من نقش منفورترین شخصیت اسلام شیعی؛ ابن زیاد را بازی کردم. در ابتدا می ترسیدم که این نقش را بازی می‌کنم زیرا این شخصیت در تاریخ بسیار منفور است و تصورم این بود که شاید در خیابان با چوب و سنگ من را بزنند اما درست برعکس شد و از بازی من در این نقش استقبال زیادی کردند.

موزه سینما در ادامه انتشار سلسله برنامه‌های تاریخ شفاهی خود به مناسبت زادروز «داریوش فرهنگ» کارگردان و بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون بخش‌هایی از گفتگوی این هنرمند را منتشر کرده است که در زیر می‌خوانید:

داریوش فرهنگ با اشاره به حضورش در فیلم سینمایی محمد رسول الله (ص) در نقش ابوسفیان گفت: با اینکه نقشم در این فیلم کم بود اما آنرا خیلی دوست دارم زیرا بسیار متفاوت بود و به خوبی دیده می‌شد. این نقش از شخصیت اصلی خودم دور بود اما نقشی بود که بازیگر را با چالش مواجه می‌کرد و همانطور که می‌دانید نقش‌های منفی جذابتر از نقش‌های مثبت هستند زیرا درام بیشتری دارند.

وی ادامه داد: جالب اینجا است که من نقش منفورترین شخصیت اسلام شیعی ؛ ابن زیاد را بازی کردم. در ابتدا می ترسیدم که این نقش را بازی می‌کنم زیرا این شخصیت در تاریخ بسیار منفور است و تصورم این بود که شاید در خیابان با چوب و سنگ من را بزنند اما درست برعکس شد و از بازی من در این نقش استقبال زیادی کردند.

وی درباره همکاری خود با حسین فرح بخش نیز گفت: یک روز در منزل بودم فرحبخش به من زنگ زد و از من برای ساختن یک فیلم به صورت مشترک دعوت کرد تا به دفتر او برم. من و فرحبخش از نظر فکری دنیای بسیار متفاوتی داشتیم به همین دلیل با دوستانم مشورت کردم و آنها هم می گفتند او از جهان دیگری صحبت می‌‎کند و من از جهانی دیگر اما وقتی با او صحبت کردم بسیار از شخصیتش خوشم آمد، زیرا بسیار آدم باهوش ، به روز و مهمتر از همه اینکه سینمای تجاری و پرفروش را به خوبی می‌شناخت.


 دختر داریوش فرهنگ را با امیر تتلو اشتباه می گیرید + عکس تتویی این دختر !

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌های هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!