عوارض اولتراپی صورت بیشتر است یا مزایا؛ جوانسازی صورت با اولتراپی


عوارض اولتراپی صورت بیشتر است یا مزایا؛ جوانسازی صورت با اولتراپی

جوانسازی صورت با اولتراپی، یکی از روش‌های محبوب است که مزایا و عوارضی دارد، اما عوارض اولتراپی صورت بیشتر است...

عوارض اولتراپی صورت بیشتر است یا مزایا؛ جوانسازی صورت با اولتراپی

جوانسازی صورت با اولتراپی، یکی از روش‌های محبوب است که مزایا و عوارضی دارد، اما عوارض اولتراپی صورت بیشتر است یا مزایای آن؟

در این مقاله می‌خوانید:

  • اولتراپی پوست و صورت
  • اولتراپی چیست؟
  • مزایای اولتراپی چیست؟
  • عوارض اولتراپی چیست؟
  • چه افرادی کاندید مناسبی برای اولتراپی هستند؟
  • روش اولتراپی چگونه است؟
  • در طول ریکاوری اولتراپی چه انتظاری باید داشته باشید؟
  • نتایج اولتراپی چه مدت ماندگاری دارند؟
  • اولتراپی چقدر هزینه دارد؟
  • خلاصه

عوارض اولتراپی صورت بیشتر است یا مزایا؛ جوانسازی صورت با اولتراپی

اولتراپی پوست و صورت

آیا به دنبال راهی هستید که جوانی سال‌های گذشته را به خودتان برگردانید و نمی‌خواهید جراحی انجام دهید؟ اولتراپی، یک گزینه عالی است که می‌تواند به عنوان تنها روش غیرجراحی به طور موثر لایه‌های بنیادی عمیق صورت را درمان کند. اولتراپی، یک جایگزین کمتر تهاجمی برای جراحی لیفت صورت است.

اولتراپی چیست؟

اولتراپی، تنها روش غیر تهاجمی است که برای لیفت پوست صورت، گردن و ابرو تایید شده است. اولتراپی که با نام «اولترا» هم شناخته می‌شود، از فناوری اولتراسوند برای نفوذ به لایه‌های عمیق پوست استفاده می‌کند و بدون نیاز به مداخله جراحی، پوست را لیفت می‌کند. خطوط ریز، چین و چروک و سایر نشانه‌های افزایش سن را می‌توان از طریق تحریک کلاژن اولتراپی کاهش داد که نتیجه آن داشتن ظاهری شاداب‌تر و جوان‌تر است.

بیشتر بخوانید: عوارض هایفو صورت؛ جوانسازی و زیبایی با هایفو واقعیت دارد؟

عوارض اولتراپی صورت بیشتر است یا مزایا؛ جوانسازی صورت با اولتراپی

مزایای اولتراپی چیست؟

اولتراپی، مجموعه‌ای جامع از مزایا را برای زنان و مردانی که به دنبال جوانسازی ظاهر خود هستند، ارائه می‌دهد که عبارتن داز:

  • اغلب می‌توان نتایج مورد نظر را در یک جلسه درمان به دست آورد.
    این روش، ایمن و غیر تهاجمی است، اما عوارض جانبی خفیفی ایجاد می‌کند که شامل تورم، قرمزی، درد، کبودی و بی‌حسی یا سوزن‌سوزن شدن است.
  • علائم افزایش سن مانند چین و چروک، خطوط ریز و پف زیر چشم را می‌توان با این روش بهبود بخشید.
  • فناوری اولتراسوند می‌تواند به تحریک تولید کلاژن برای تقویت، لیفت و سفت کردن صورت و گردن از داخل به بیرون، کمک کند.
  • پیشرفت در فناوری، سطوح انرژی مورد استفاده در طول درمان را تغییر داده و نتایج مثبت با درجه راحتی بیشتر را برای بیماران به ارمغان آورده است.

عوارض اولتراپی چیست؟

اولتراپی از انرژی اولترای ایمن و آزمایش‌شده استفاده می‌کند که هدف آن لایه بنیادی بافت پوست برای ساخت کلاژن است و این کار را بدون بریدگی یا آسیب به سطح پوست انجام می‌دهد. این روش، ایمن و غیر تهاجمی است، اما عوارض جانبی خفیفی ایجاد می‌کند که شامل تورم، قرمزی، درد، کبودی و بی‌حسی یا سوزن‌سوزن شدن است. نواحی تحت درمان گاهی اوقات ممکن است در چند ساعت پس از عمل برافروخته یا قرمز شوند و حس‌های کوتاه‌مدتی از جمله سوزن‌سوزن شدن، تورم و حساسیت ایجاد شود. کبودی و بی‌حسی، جزو عوارض نادر است و معمولا در عرض چند روز پس از عمل از بین می‌رود.

بیشتر بخوانید: لیفت صورت با نخ/ مزایا و عوارض

عوارض اولتراپی صورت بیشتر است یا مزایا؛ جوانسازی صورت با اولتراپی

عوارض اولتراپی صورت بیشتر است یا مزایا؟

یک مقایسه سرانگشتی بین عوارض و مزایایی که نام بردیم، نشان می‌دهد که مزایای اولتراپی بیشتر از عوارض آن است.

چه افرادی کاندید مناسبی برای اولتراپی هستند؟

به این دلیل که هر بیمار دارای ویژگی‌های پوستی و اهداف متفاوتی است، برای دستیابی به موثرترین نتایج ممکن، باید برای هر شخص، یک برنامه درمانی تخصصی تدوین و اجرا شود. مشاوره با پزشک متخصص پوست، مو و زیبایی، می‌تواند به شما کمک کند تا بهترین نتیجه را از این درمان به دست آورید. کاندیدهای ایده‌آل برای این روش معمولا اشخاصی هستند که علائم خفیف تا متوسط پیری و پوست غیر قابل ارتجاع دارند که روی صورت، گردن، چانه، یا ناحیه دکلته تاثیر گذاشته.
این روش، برای افرادی که نیازی به جراحی ندارند و همچنین برای آن‌هایی که نمی‌خواهند جراحی انجام دهند، گزینه خوبی است. در طول مشاوره اولیه شما، پزشک این موضوع را ارزیابی می‌کند که آیا این درمان، گزینه مناسبی برای اهداف و انتظارات شما هست، یا نه.

بیشتر بخوانید: زاویه سازی فک و صورت چیست؟ روش ها، مزایا، هزینه ها

عوارض اولتراپی صورت بیشتر است یا مزایا؛ جوانسازی صورت با اولتراپی

روش اولتراپی چگونه است؟

اولتراپی، شامل استفاده دقیق از یک دستگاه ویژه به نام اولتراپی است که در سراسر مناطق مورد نظر در بدن هدایت می‌شود. این دستگاه، امواج اولتراسونیک را به لایه زیر جلدی پوست می‌رساند و نواحی زیر لایه‌های سطحی را تا جایی گرم می‌کند که می‌توان رشد کلاژن جدید را تحریک کرد. تولید کلاژن جدید باعث لیفت و سفت کردن پوست می‌شود و در نتیجه نتایج قطعی‌تر و بهتری را به همراه داشته باشد که نتیجه همه این‌ها داشتن پوستی جوان‌تر است.
اکثر روش‌های اولتراپی فقط حدود یک ساعت طول می‌کشد. با این حال، این زمان به تعداد مناطق تحت درمان و میزان درمان لازم برای نتایج بهینه، بستگی دارد. با رشد تدریجی کلاژن جدید در پوست، اثرات درمان باید بیشتر و بیشتر آشکار شود. نتیجه کامل اغلب پس از حدود 60 تا 90 روز قابل مشاهده است.

بیشتر بخوانید: فیلر زیر چشم چیست؟ (قیمت فیلر زیر چشم سال ۱۴۰۲)

عوارض اولتراپی صورت بیشتر است یا مزایا؛ جوانسازی صورت با اولتراپی

در طول ریکاوری اولتراپی چه انتظاری باید داشته باشید؟

یکی از مزایای اولتراپی این است که معمولا به فرآیند بازیابی گسترده نیاز ندارد. پس از عمل ممکن است روی ناحیه مورد نظر مقداری تورم و قرمزی داشته باشید. با این حال، این اثرات معمولا به سرعت از بین می‌روند و آرایش می‌تواند به پنهان کردن آن‌ها کمک کند. اکثر بیماران می‌توانند بلافاصله پس از درمان به روال عادی روزانه خود بازگردند.

نتایج اولتراپی چه مدت ماندگاری دارند؟

زمان دقیق ماندگاری نتایج، از بیماری به بیمار دیگر، متفاوت است. با این حال، بسیاری از افراد اثرات تجدید پوست این درمان را تا یک سال تجربه می‌کنند که به دلیل توانایی این روش برای تولید رشد کلاژن در نواحی درمان است. این درمان به بازسازی پوست تا مدت‌ها پس از اولین جلسه درمان اولتراپی کمک می‌کند. برای بسیاری از بیماران، روش‌های اضافی را می‌توان در طول سال‌های بعد انجام داد. اشخاصی که پوستشان شل‌تر است، شاید لازم باشد چندین جلسه اولتراپی انجام دهند که معمولا بین 6 تا 12 ماه پس از اولین درمان انجام می‌شود.

پیشنهاد ویژه نی نی بان: آشنایی با پزشکان متخصص پوست، مو و زیبایی

عوارض اولتراپی صورت بیشتر است یا مزایا؛ جوانسازی صورت با اولتراپی

اولتراپی چقدر هزینه دارد؟

هر روش درمان، بر اساس اهداف منحصر به فرد بیماران، متفاوت است. بنابراین، قیمت کلی اولتراپی، به طرح درمان فردی، بستگی دارد. اندازه و تعداد نواحی تحت درمان، تعداد جلسات درمانی مورد نیاز برای به دست آوردن بهترین نتایج و سایر عوامل برای رسیدن به هزینه کلی باید مد نظر گرفته شوند.

خلاصه

اولتراپی، یک روش جوانسازی غیر تهاجمی است که نیاز نداشتن به برش و جراحی یکی از مزایای آن است. تورم، قرمزی، درد، کبودی و بی‌حسی یا سوزن‌سوزن شدن و در موارد نادر، کبودی و بی‌حسی از عوارض آن به شمار می‌رود.

برای یافتن متخصصان مورد نظر خود به کلینیک نی نی بان سر بزنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن برای فارغ التحصیلی پیش دبستانی