بازگشت قدرتمند برند قدیمی تلفن همراه با گوشی‌های جدید


بازگشت قدرتمند برند قدیمی تلفن همراه با گوشی‌های جدید

زومیت نوشت: در ماه اکتبر (مهر و آبان)، کوالکام ضمن رونمایی از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ فهرستی رسمی از برندهایی که قرار است از این تراشه‌ استفاده کنند را منتشر کرد. نکته‌ی قابل توجه در این لیست، حضور موتورولا بود.

در سال ۲۰۲۲، موتورولا چندین گوشی برای چین و بازارهای دیگر عرضه کرد، اما در سال ۲۰۲۳، این شرکت گوشی‌های ریزر ۴۰، ریزر ۴۰ اولترا و موتو G34 5G را در چین رونمایی کرد که در مقایسه با سال‌های گذشته فعالیت کمی محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:

چن جین، مدیر کل کسب‌وکار گوشی لنوو چین، در شبکه‌ی اجتماعی ویبو برنامه‌های این شرکت برای عرضه‌ی محصولات موتورولا در سال ۲۰۲۴ را فاش کرد.

او گفت: «در طول سال، در پاسخ به فرصت‌ها و چالش‌های مهم ناشی از نمایشگرهای تاشو و مدل‌های بزرگ هوش مصنوعی، ما در برنامه‌ریزی برای تولید محصولات خود بازنگری کرده‌ایم.»

گفته می‌شود جدیدترین مدل‌های گوشی موتورولا قرار است طراحی جذاب‌تر و ویژگی‌های هوش مصنوعی بهبودیافته‌ای به خصوص در گوشی‌های سری X به نمایش بگذارند.

گوشی‌های سری S و سری G هم دست‌خوش پیشرفت‌های زیادی خواهند شد. سال ۲۰۲۴ قرار است سالی باشد که موتورولا طیف کاملی از محصولات خود را به‌روزرسانی کند.

احتمالاً گوشی‌های پرچمدار سری X و سری S با برند Edge در بازار جهانی عرضه خواهند شد. فعلاً جزئیاتی از قیمت گوشی موتورولا در سال ۲۰۲۴ در دست نیست.

بیشتر بخوانید:

۵۸۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1853977

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موبایل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ چهره شوکه کننده بازیگر نقش الیور توئیست در 72 سالگی