بازی های معوقه لیگ برتر فوتبال| تقابل گل محمدی با سرمربی تازه وارد اسپانیایی


بازی های معوقه لیگ برتر فوتبال|  تقابل گل محمدی با سرمربی تازه وارد اسپانیایی

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان امروز (روز پنج شنبه) در مسابقات معوقه خود به مصاف حریفان خود می‌روند.

۲ دیدار معوقه از هفته‌های ششم و یازدهم لیگ برتر فوتبال امروز (روز پنج شنبه) برگزار می‌شود و تیم پرسپولیس در ورزشگاه آزادی پذیرای تیم نساجی است و تیم گل گهر سیرجان هم به مصاف تیم سپاهان می‌رود.

پرسپولیس- نساجی مازندران/ روز پنج شنبه ساعت ۱۷:۳۰

تیم فوتبال پرسپولیس در حالی به مصاف تیم فوتبال نساجی در بازی معوقه هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال می‌رود که کمیته استیناف یک امتیاز کسر شده این تیم را برگرداند و این تیم با روحیه بالا به مصاف حریف شمالی خود خواهد رفت.

سرخپوشان هفته گذشته ۱۰ نفره توانست برابر تیم شمس آذر به برتری دست یابد و با ۲۶ امتیاز در رتبه سوم قرار گرفت. آن‌ها می‌خواهند با حمایت هواداران خود ۳ امتیاز بازی خانگی برابر تیم نساجی را بگیرند تا هم امتیاز استقلال شوند و نمی‌خواهند این فرصت را از دست بدهند.

گل محمدی بعد از رای کمیته استیناف اعلام کرد که سر پرسپولیس کلاه گشادی رفت و قانون سقف بودجه باعث شد که تیم ما تضعیف شود و نتوانستیم بازیکنان مدنظر را جذب کنیم.

در آن طرف، تیم نساجی مازندران در حالی به مصاف پرسپولیس می‌رود که آلکاراز سرمربی اسپانیایی هدایت این تیم را برعهده گرفته است و این مربی در اولین حضورش در ایران برابر سرخپوشان قرار می‌گیرد.

تیم نساجی در وضعیت بحرانی به سر می‌برد و با ۹ امتیاز در جایگاه پانزدهم جدول رده بندی قرار دارد و یکی از تیم‌های فانوس به دست لیگ برتر فوتبال است. این تیم شمالی نیاز مبرم به ۳ امتیاز بازی با تیم پرسپولیس را دارد تا بعد از چند هفته طعم برد را بچشد، اما کار سختی جلوی هواداران سرخپوش دارد.

وحید امیری به علت مصدومیت و علی نعمتی به دلیل محرومیت قادر به همراهی تیم پرسپولیس در این بازی نیستند. همچنین محمدرضا عباسی، وحید محمدزاده، احسان حسینی و محمدرضا آزادی به دلیل مصدومیت و امیرمهدی جان ملکی به علت محرومیت نمی‌توانند تیم نساجی را در این بازی همراهی کنند. البته سعید آقایی به نساجی اضافه شده است.

تیم‌های پرسپولیس و نساجی تاکنون ۲۱ مرتبه رودرروی یکدیگر قرار گرفته که ۱۲ مرتبه سهم سرخپوشان و یک مرتبه سهم نساجی و ۸ بازی هم با تساوی به پایان رسیده بود.

گل گهر سیرجان- سپاهان/ روز پنج شنبه ساعت ۱۵

تیم فوتبال سپاهان با وجود اینکه ۴ امتیاز کسر شده از این تیم با حکم کمیته استیناف برگشت و با ۳۱ امتیاز جای استقلال را در صدر جدول گرفت، اما با رای کمیته انضباطی ۶ بازیکنش تا اصلاح قراردادشان محروم شدند و نمی‌توانند تیم خود را در بازی با گل گهر همراهی کنند.

تیم سپاهان تا زمان اصلاح قرارداد نمی‌تواند از پیام نیازمند، رضا شکاری، رضا اسدی، هادی محمدی، کاوه رضایی و احسان پهلوان در بازی‌ها استفاده کند و مورایس هم از تصمیم کمیته انضباطی انتقاد و بیان کرد که نمی‌فهمم این چه جور فدراسیونی است؟! می‌خواهند که ما بالای جدول نباشیم!

به هر حال زردپوشان اصفهانی به جز نبود پیام نیازمند در درون دروازه به نظر نمی‌رسد که در پست‌های دیگر دچار مشکل شود، چون آن‌ها نیمکت قوی دارند که می‌توانند جایگزین مناسبی برای محرومان باشند.

البته رامین رضاییان به علت مصدومیت و محمد کریمی، رضا اسدی و برایان دابو به دلیل اخراج در بازی قبلی نمی‌توانند تیم سپاهان را در این بازی همراهی کنند و باید دید مورایس چه تدابیری برای این موضوع می‌اندیشد؟

سپاهانی‌ها در صورت برد برابر تیم گل گهر می‌توانند قهرمانی خود را یک هفته قبل از پایان نیم فصل اول قطعی کنند، اما با لشکری از محرومان مواجه هستند و کارشان در سیرجان سخت خواهد بود.

در آن طرف، تیم گل گهر سیرجان هفته گذشته توانست در یک بازی جنجالی توانست تیم استقلال را در آزادی متوقف کند و با ۱۹ امتیاز در رتبه هشتم جدول رده بندی قرار گرفت.

تیم گل گهر می‌خواهد از میزبانی خود برابر تیم سپاهان استفاده کند و ۳ امتیاز بازی خانگی را با حمایت هواداران خود کسب کند تا قهرمانی حریف اصفهانی خود را به عقب بیاندازد.

بازی های معوقه لیگ برتر فوتبال|  تقابل گل محمدی با سرمربی تازه وارد اسپانیایی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


وقتی نمک شرکت کننده بیشتر از مهران مدیری/همه از خنده رفتند روی هوا + فیلم