جشن کریسمس ابی و همسرش مهشید / ژست عاشقانه زوج محبوب + عکس


جشن کریسمس ابی و همسرش مهشید / ژست عاشقانه زوج محبوب + عکس

ابی که در تعطیلات سال نو است به مناسبت جشن کریسمس عکس به همراه همسرش منتشر کرد. ژشت عاشقانه ابی و مهشید حسابی...

جشن کریسمس ابی و همسرش مهشید / ژست عاشقانه زوج محبوب + عکس

ابی که در تعطیلات سال نو است به مناسبت جشن کریسمس عکس به همراه همسرش منتشر کرد. ژشت عاشقانه ابی و مهشید حسابی مورد استقبال مخاطبانشان قرار گرفته است.

عکس عاشقانه ابی و همسرش

جشن کریسمس ابی و همسرش مهشید / ژست عاشقانه زوج محبوب + عکس

سن و تحصیلات ابی

ابراهیم حامدی متولد ۲۹ خرداد ۱۳۲۸ در تهران، خواننده است. تا دیپلم تحصیل کرده و حالا به آقای صدا در موسیقی مشهور می باشد، بدون کلاس وارد این عرصه شد. در شهر تهران از پدری خیاط و اهل اراک و مادری خانه دار اهل کلاک کرج متولد شد، ۴ برادر و ۱ برادر دارد و در محله میدان فوزیه بزرگ شد.

ابی چند باز ازدواج کرده است؟

ابی اولین بار در سال ۱۳۵۱ وقتی ۲۳ ساله بود با خانم فیروزه مقدادی ازدواج کرده و از او صاحب سه فرزند دختر بنام های عسل، سایه و خاتون شد. اما در نهایت این زندگی به طلاق ختم شد. ابی در دومین تجربه ازدواج خود در یکی از کنسرت ها با خانم مهشید برومند آشنا و ازدواج کرد، این زوج صاحب فرزندی نشد اما فرشید پسر خانم برومند از همسر اولش می باشد.
فرشید رابطه بسیار گرمی با ابی بعنوان پدر خوانده دارد.

ماجرای مهاجرت ابی از ایران

آقای صدا در سال ۱۳۵۶ برای اجرای کنسرت راهی آمریکا شد و دیگر امکان بازگشت پیدا نکرد، او مدت ها ساکن لس آنجلس بود و حالا در اسپانیا زندگی می کند.

اولین آهنگ ابی

در سال ۱۳۴۵ وقتی ۱۷ ساله بود با تعداد از بچه محله ها و هم مدرسه ای ها گروه موسیقی Sunboys را تشکیل داد و اولین بار در کاخ جوانان بروی صحنه رفت. در سال ۱۳۴۵ وقتی ۱۷ ساله بود با تعداد از بچه محله ها و هم مدرسه ای ها گروه موسیقی Sunboys را تشکیل داد و اولین بار در کاخ جوانان بروی صحنه رفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌های هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلیپ ترسناک مومو | چالش مومو | مومو ترسناک | فیلم ترسناک | مومو