رونمایی از مجموعه‌ 40 جلدی «ره‌ نامه» بیانات مقام معظم رهبری


رونمایی از مجموعه‌ 40 جلدی «ره‌ نامه» بیانات مقام معظم رهبری

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان، گفت: آیین رونمایی از مجموعه‌ ۴۰ جلدی «ره‌ نامه» تازه‌ ترین آثار انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌ الله‌العظمی خامنه‌ای(مدّظلّه‌العالی)، ۵ دی ماه با همکاری دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ دکتر مهدی احمدی نژاد، رونمایی از کتاب "ره نامه" را اتفاق فرخنده و بسیار ارزشمند عنوان و بیان کرد: این اتفاق به همت مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان انجام شده است.

وی اظهار امیدواری کرد: مجموعه "ره نامه" باید راهنمایی برای همه ما باشد، که برای مطالعه آن بتوانیم این راه را برای خودمان و کسانی که درکنار ما هستند ترسیم کنیم.

حجت السلام محمد صباحی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان کرمان گفت: سخت ترین دوران انقلاب، دوران مقام معظم رهبری بود، نظام سازی در این مملکت کار آسانی نبود و انتشار کتاب" ره نامه" ودیعه ای برای نسل های آینده است.

شایان ذکر است؛ مجموعه‌ ۴۰ جلدی «ره‌نامه»، دریچه‌ ای برای دانستن و اندیشیدن جوان مومن، دانا و انقلابی در مسیر تمدّن نوین اسلامی است؛ که از خلال دیدگاه‌ های اندیشمندانه‌ رهبر معظّم انقلاب، مبانی، ارزش‌ ها و اصول اسلام ناب محمّدی را با توجه به نیازها، پرسش‌ ها و چالش‌ های دوران معاصر تبیین می‌ کند.

این کتاب ها عرصه‌ گسترده‌ ای از موضوعات در ساحت‌ های اعتقادی، اجتماعی، سبک زندگی، مباحث تربیتی و اخلاقی، سیاسی و انقلابی را در برمی‌ گیرند.

هر یک از این کتاب‌ ها مشتمل بر ۱۰ فصل هستند؛ که فصل اول شامل آیات و روایات، فصل دوم حاوی بیانات حضرت امام خمینی(ره) و هشت فصل دیگر بیانات حضرت آیت‌ الله‌ العظمی خامنه‌ای(مدّظلّه‌العالی) است و برای طرح جلد این کتاب‌ ها نیز از آثار هنری هنرمندان نگارگر انقلاب اسلامی استفاده شده است.

مراسم رونمایی از این کتاب، همزمان با دانشگاه علوم پزشکی کرمان در بیش از ۳۰ دانشگاه‌ کشور نیز برگزار شده است.

رونمایی از مجموعه‌ 40 جلدی «ره‌ نامه» بیانات مقام معظم رهبری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه رهبری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج