خط ونشان سردارسلامی برای دشمن / رویاهایتان را پریشان می کنیم


خط ونشان سردارسلامی برای دشمن / رویاهایتان را پریشان می کنیم

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت که ما با تصویر مطلوب دشمن از ایران که کشوری نیازمند و عقب‌مانده است در جنگیم و می‌خواهیم رویاهای او را آشفته و خواب و خیالش را پریشان کنیم.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، سردار حسین سلامی در اختتامیه «رویداد ملی اقتصاد مقاومتی» با اشاره به شهادت سردار سیدرضی موسوی در حمله تروریستی ارتش صهیونیستی در سوریه، اظهار کرد: این فرمانده بزرگ در سال‌ها حضور در سوریه و لبنان و قائمه پشتیبانی از جبهه‌های مقاومت در شرق مدیترانه یک شخصیت معتبر، صاحب‌نفوذ معنوی و حامی بزرگ جبهه مقاومت بود. این شهادت‌ها رویش‌های جدید فضیلت‌های الهی است که تکثیر می‌شود.

خبر مرتبط
تصویری از خودروی سردار سلامی؛فرمانده کل سپاه پاسداران+عکس

اقتصادنیوز:سردار سلامی با یک خودروی پژو پارس در سیزدهم دوره جشنواره تحقیقاتی پزشکی باقرالعلوم حضور یافت.

فرمانده کل سپاه اظهار کرد: دشمن همه استعداد و ظرفیت خود را به کار گرفته تا رخسار و سیمای جامعه ما را از نشاط بیاندازد. یک جامعه فقیر، بیکار، عقب‌مانده و نیازمند، این تصویر دشمن از پایان سیاست‌هایش علیه ملت ایران است.

وی افزود: ما با تصویر مطلوب و ایدئال دشمن در جنگ هستیم و می‌خواهیم رویاهای او را آشفته و خواب و خیال او را پریشان کنیم. در این فتنه نبرد با فرعون، عصای موسی، اقتصاد مقاومتی است که تمام سحر و جادوی او و رویاهای ویران‌گر او را باطل خواهد کرد. ما نیازمند یک اراده و آرایش جدید هستیم. هیچ جنگی به خودی خود پیروز نمی‌شود. در هر جنگی ممکن است به خودی خود انسان شکست بخورد اما پیروزی باضابطه انجام می‌شود و نیازمند راهبرد و عملیات و اجرا و استمرار است.

فرمانده کل سپاه تاکید کرد: اگر حرکت نکنیم سقوط خواهیم کرد. استقامت ما در سکون نیست بلکه در حرکت است، اقتصاد مقاومتی یعنی حرکت و برکت ناشی از این حرکت شکستن خطوط دشمن و حمله به سیاست‌های او است که با حمایت‌ها و میدان‌داری بسیج اتفاق می‌افتد. اگر مشکلات یک جنگ 8 ساله باشد، اگر تهاجم فرهنگی سنگین، اگر سیل و زلزله در مقیاس بزرگ، اگر کرونا در یک دامنه جهانی و اگر یک جنگ رسانه‌ای و فرهنگی قدرتمند و اگر یک فتنه داخلی بزرگ، هرچه که باشد با این سپاه عظیم و تمام‌نشدنی بسیج، همه مشکلات قابل حل است. به محض اینکه بسیج در صحنه ظاهر می‌شود دشمن کوله‌بار عقب‌نشینی می‌بندند و ناپدید می‌شود.

سلامی با بیان اینکه بسیج در هر بحرانی اولین نیرویی است که وارد میدان می‌شود و آخرین نیرویی است که میدان را ترک می‌کند، یادآور شد: امروز می‌خواهیم یک حرکت جدید بسازیم و برای پیشروی و عقب‌راندن دشمن در عرصه اقتصاد عمل می‌کنیم. می‌خواهیم فضای فرصت‌ساز، تسهیل‌کننده و تشویق‌کننده در تولید کشور برای جوانان جویای کار ایجاد کنیم.

وی افزود: غلبه ایران بر کرونا را با کشورهای پیشرفته مقایسه کنید. این تحریم اگر بر هر کشور پیشرفته‌ دیگری تحمیل می‌شد، آن کشور فرو می‌پاشید اما ایران به برکت هدایت‌های یک رهبر آگاه و دشمن‌شناس از تحریم، سکویی برای جهش به ارتفاعات بالای علم، فناوری، صنعتی، کشاورزی، پزشکی و هوافضا ساخت. پدیده‌های شگفت‌انگیز پیشرفت ما همه مربوط به زمان تحریم است و این یک استثنا است که خداوند در سرشت این جامعه قرار داده است.

فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه همه دولت‌ها و کشورها هرگاه در اصطکاک و جنگ دشمن قرار می‌گیرند ضعیف می‌شوند، گفت: ملت ایران اما هرگاه استقامت و مبارزه می‌کند، قوی‌تر می‌شود. این یک خصوصیت استثنایی است. این واقعیت نهفته در جامعه ایرانی است. ما از هیچ دشمنی شکست نمی‌خوریم چون مسلمانیم و از خداوند پیروی می‌کنیم. کسی که به خدا تکیه کند عزیز می‌شود. بسیج امروز دارای یک نقشه جامع اقتصادی است. همین چرخه تسهیل، تامین و تولید و توزیع تجارت عاقبت‌ خوشی را به ما نشان می‌دهد. امروز این الگو از مرحله طراحی گذشته و شکل واقعی به خود گرفته است اما نیازمند مفهومی است به اسم تکثیر تا تکثیر شویم و گسترش پیدا کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ردپای بزرگترین پرنده شکارچی تاریخ کشف شد + عکس