نیوی قصد ندارد از تیم فرمول یک ردبول دور شود


ادرین نیوی، طراح افسانه‌ای تیم ردبول، می‌گوید که در آینده‌ای نزدیک به فکر کناره‌گیری از فرمول یک نیست. نیوی که تولد 65 سالگی خود را در باکسینگ دی جشن می گیرد، به عنوان بخش مهمی از تبدیل ردبول به ماشین قهرمانی در بدو ورودش در سال 2006 شناخته شده...

ادرین نیوی، طراح افسانه‌ای تیم ردبول، می‌گوید که در آینده‌ای نزدیک به فکر کناره‌گیری از فرمول یک نیست.

نیوی که تولد 65 سالگی خود را در باکسینگ دی جشن می گیرد، به عنوان بخش مهمی از تبدیل ردبول به ماشین قهرمانی در بدو ورودش در سال 2006 شناخته شده است.

اما در حالی که نیوی نسبت به قبل در کار طراحی روزانه بسیار کمتر درگیر بوده و اجازه دارد پروژه‌های دیگر را دنبال کند، همچنان یک دارایی کلیدی برای ردبول است و می‌گوید که پس از امضای قرارداد جدید در اوایل امسال، هنوز قصد ترک فرمول یک را ندارد.

نیوی در جواب سوال “آیا هنوز از بودن در ردبول لذت میبری؟” گفت:

قطعا، زمانی که من به ویلیامز و مک لارن پیوستم، آن‌ها دو تیم بزرگ بودند که قبل از ورود من در مسابقات قهرمان شده بودند، بنابراین در بخش زیرساخت‌ها نیاز بسیار کمی وجود داشت، فقط سعی می‌کردم کمی به بخش طراحی وارد شوم.

در حالی که به همین دلیل بود که به ردبول پیوستم، در آن زمان کمی ریسک شغلی بود، اما فقط می‌خواستم دوباره درگیر توسعه تیم از همان ابتدا باشم.

از این نظر، وقتی در شروع کار با کریستین و هلموت [مارکو] تیم را توسعه دادیم، پس چرا باید بخواهم از آن دور شوم؟

مدیر فنی ردبول درباره تنها باری که میخواست از مسابقات دور باشد گفت:

تنها باری که نزدیک بود، سال 2014 بود و آن هم به دلایل کاملاً متفاوت. خیلی ساده بود، در آن زمان، ما یک پاوریونیت داشتیم که دست کار نمی کرد، که البته بعضی اوقات اتفاق می افتد.

و به نظر نمی رسید که تمایل زیادی در سطح بسیار بالا وجود داشته باشد (نه از طرف بچه های کارخانه) که اوضاع را تغییر دهند.

بنابراین، پس از آن، شما در موقعیتی افسرده‌کننده قرار می‌گیرید، جایی که برای کسب قهرمانی باید سه عامل کلیدی راننده، شاسی و موتور را داشته باشید و اگر یکی از این عوامل ضعیف باشد، برنده نخواهید شد.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پخش زنده بسکتبال فینیکس - مینسوتا 10 اردیبهشت 1403