شمار تلفات ارتش اسرائیل در غزه به 161 نفر رسید


شمار تلفات ارتش اسرائیل در غزه به 161 نفر رسید

با هلاکت شش نظامی اشغالگر در ۲۴ ساعت گذشته، شمار نظامیان صهیونیست به هلاکت رسیده از ابتدای تجاوز زمینی تل آویو به غزه به ۱۶۱ تن افزایش یافت.

شمار تلفات ارتش اسرائیل در غزه به 161 نفر رسید

به گزارش راهبرد معاصر؛ ارتش رژیم صهیونیستی به هلاکت شش نیروی خود در ۲۴ ساعت گذشته اعتراف کرد. همزمان ده‌ها نظامی دیگر نیز در همین مدت زخمی شده اند.

ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای به کشته شدن دو افسر و یک نیروی پیاده نظام خود در رویارویی‌های ناکام با مقاومت فلسطین در غزه اعتراف کرد.

این رژیم اذعان کرد که یکی از افسران به هلاکت رسیده، یک سرگرد و فرمانده گروهانی در گردان ۹۳۱ از زیر مجموعه لشکر «ناحال» و افسر دیگر، یک سروان نیروی ذخیره در همان گردان بوده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اذعان کرده اند که به دنبال هلاکت این نیرو‌های ارتش اشغالگر، شمار نظامیان به هلاکت رسیده از ابتدای تجاوز زمینی به غزه به ۱۶۱ تن افزایش یافته است.

ساعاتی پیش نیز شبکه الجزیره به نقل از ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داد که دو نظامی دیگر این رژیم شب گذشته در جریان عملیات زمینی در جنوب غزه به هلاکت رسیدند و سه نظامی اشغالگر دیگر زخمی شدند.

بر اساس این گزارش، سرتیپ ذخیره جوزف یوسف جیتارتس از تل آویو از نیرو‌های زرهی گردان ۷۰۲۹ و گروهبان ذخیره الیشا یهوناتان لوبر ۲۴ ساله از میتسهار از نیرو‌های گردان ۸۱۰۴ شب گذشته در جنوب نوار غزه به هلاکت رسیدند.

ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز نبرد طوفان الاقصی به طور قطره چکانی هر روز اسامی شماری از کشته‌های نظامی خود را اعلام می‌کند.

این اقدام به علت شمار بالای تلفات نظامیان صهیونیست در جنگ غزه و ترس از واکنش‌های بیشتر در سطح داخلی در سرزمین‌های اشغالی انجام می‌گیرد.

در همین حال، به گزارش رسانه‌های صهیونیستی آمار زخمی‌هایی که ارتش اسرائیل اعلام می‌کند با آماری که بیمارستان‌های این رژیم ارائه می‌دهند اختلاف زیادی دارد.

آمار و نام نظامیان کشته شده رژیم صهیونیستی در جنگ غزه براساس دستور العمل این رژیم و پس از صدور اجازه ویژه منتشر می‌شود و نام‌های اعلامی، ملاک آمار واقعی کشته شده‌ها نیست. / ایرنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!