برادر کشی تاسف بار در کرمانشاه / قاتل اعتراف کرد


برادر کشی تاسف بار در کرمانشاه / قاتل اعتراف کرد

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه، گفت: اختلافات خانواگی میان ۲ برادر در روستاهای کرمانشاه با قتل یکی از آن ها و دستگیری قاتل در شهرستان کرج پایان یافت.

به گزارش رکنا؛ سرهنگ علی کرمی، اظهار داشت: پس از وقوع قتل مرد 60 ساله‌ای در یکی از روستاهای کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی عنوان کرد: در تحقیقات ابتدایی کاراگاهان مشخص شد مردی 65 ساله با شلیک اسلحه شکاری به سمت برادرش باعث مرگ وی شده و سپس به نقطه نامعلومی گریخته است.

کرمی گفت: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی و تحقیقات شبانه روزی خود موفق به شناسایی مخفیگاه قاتل متواری در یکی از نقاط شهرستان کرج شده و پس از هماهنگی‌های لازم در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر و به کرمانشاه منتقل کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه با اشاره به اعتراف متهم به قتل برادرش، گفت: این فرد در اظهارات خود عنوان کرد اختلاف وی با برادرش پس از جدایی فرزندانمان از هم که زن و شوهر بودند، آغاز شده است.

وی گفت: طبق اظهارات فرد قاتل، روز حادثه برادرش با یک قبضه اسلحه برنو به درب منزل آن‌ها مراجعه و اقدام به تهدید آن ها کرده است و متعاقبا وی نیز با اسلحه شکاری به سمت برادرش شلیک و باعث مرگش شده است.

کرمی از تشکیل پرونده‌ای در این خصوص و معرفی قاتل دستگیر شده به مراجع قضایی جهت سیر مراحل قانونی خبر داد.


برادر کشی تاسف بار در کرمانشاه / قاتل اعتراف کرد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه دوشنبه 10 اردیبهشت 1403