هر گروه خونی چه چایی بنوشد؟ / ? What is the right tea for each blood type


هر گروه خونی چه چایی بنوشد؟ / ? What is the right tea for each blood type

رکنا: در این مطلب به شما می گوییم که چای مناسب هر گروه خونی چیست؟

به گزارش رکنا، هر گروه خونی در معرض یکسری بیماری است که با نوشیدن چای مربوط به گروه خونی اش می تواند از بسیاری بیماری ها در امان بماند. در ادامه به این موضوع پرداخته ایم.

گروه خونی A

افراد با گروه خونی A افراد عاطفی و تحلیل گر هستند که زیاد دچار استرس می‌شوند. برای این افراد ترکیبی از گل یاس، چای سبز، گل همیشه بهار و آویشن مناسب است تا استرس کمتر و آرامش بیشتری داشته باشند.

گروه خونی B

مشکلات مربوط به خود ایمنی، چاقی و اضطراب ازجمله بیماری‌های آنهاست. این افراد لازم است چای سبز تازه بدون هیچ افزودنی بنوشند تا متابولیسم را افزایش دهند یا چای ساده سیاه بدون هیچ قندی مصرف کنند.

گروه خونی AB

گروه خونی AB افرادی هستند درون گرا و با بصیرت. انواع چای سبز با ترکیب نعناع و پونه، چوب صندل و گزنه برای این افراد مناسب است، آنچه که به شدت توصیه می‌شود ترکیب چای سبز و نعناع است که برای آنها بسیار مفید واقع می‌شود.

گروه خونی O

این افراد باید از نوشیدن شیر و گلوتن خودداری کنند. حتی اگر هیچ استرسی نداشته باشند، اسید معده آنها به شدت در طول زندگی آزارشان می‌دهد، چای سبز ، چای جنسینگ و زنجبیل برای این افراد فوق العاده است، این افراد برای این‌که سیستم گوارشی خود را تقویت کنند، همیشه در چای شان زنجبیل داشته باشند.


هر گروه خونی چه چایی بنوشد؟ / ? What is the right tea for each blood type

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تغذیه و سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ رونماییِ چین از اولین ربات انسان‌نمای تمام‌الکتریکی