هشدار مقام عالی‌رتبه اسرائیل به واکنش ایران به ترور شهید موسوی


هشدار مقام عالی‌رتبه اسرائیل به واکنش ایران به ترور شهید موسوی

اقتصادنیوز: یک افسر عالی‌رتبه ارتش اسرائیل در واکنش به ترور سرتیپ سید رضی موسوی گفت که ایرانی‌ها «دشمنان باهوش و شگفت‌انگیزی» هستند و در عرصه‌های دیگر اسرائیل را غافلگیر خواهند کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، سرهنگ «کوبی مروم» افسر عالی‌رتبه ارتش اشغالگر قدس امروز (سه شنبه) به ترور سردار سرتیپ سید رضی موسوی به دست این رژیم در سوریه واکنش نشان داد و به مقامات صهیونیستی در خصوص انتقام ایران هشدار داد.

خبر مرتبط
واکنش حزب الله لبنان به ترور شهید موسوی

اقتصادنیوز: حزب الله لبنان طی صدور بیانیه‌ای به ترور سردار سیدرضی موسوی در سوریه توسط اسرائیل واکنش نشان داد.

به نوشته المیادین، او به رسانه‌های اسرائیلی گفت:ایرانی‌ها دشمنان باهوش و شگفت‌انگیزی هستند و در عرصه‌های دیگر ما را غافلگیر خواهند کرد؛ ایران ممکن است که از طریق سوریه یا دریا با آتش سنگین پاسخ دهد یا مقامات عالی‌رتبه را در خارج هدف قرار دهد».

خبر مرتبط
تسلیت‌گویی جنبش نجبا در پی ترور شهید موسوی

اقتصادنیوز: جنبش «نجباء» عراق در پی ترور یکی از فرماندهان سپاه پاسداران در دمشق از سوی اسرائیل با صدور بیانیه‌ای شهادت ایشان را به همرزمان تسلیت گفت.

او با اذعان به تنگنای ایجاد شده برای رژیم اسرائیل در مرز با لبنان، افزود: «ما در یک تنگنای راهبردی واقعی در شمال هستیم، حزب‌الله موجب ایجاد یک نوار امنیتی در شمال شده و دهها هزار نفر مجبور به ترک خانه‌های خود شده‌اند».

این مقام ارشد نظامی اسرائیلی همچنین اذعان کرد: «باید صادقانه اعتراف کنیم که اسرائیل نتوانسته بازدارندگی ایجاد کند و شرایط را تغییر دهد».

در این میان سردار رضا طلایی نیک سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به شبکه المیادین گفت که جمهوری اسلامی ایران به طور قطع پاسخ ترور سردار سید رضی موسوی را خواهد داد و این کار در زمان و مکان مناسب صورت خواهد گرفت.

او گفت: «پاسخ ما به شهادت سید رضی موسوی قاطعانه، فعالانه، مؤثر و هوشمند خواهد بود».

روابط عمومی سپاه پاسداران روز گذشته در بیانیه‌ای با اعلام شهادت سید رضی موسوی گفت: به آگاهی ملت شریف و قهرمان ایران می‌رساند ساعاتی قبل در حمله موشکی جنایتکارانه رژیم جعلی و کودک‌کش صهیونیستی به دمشق «سردار سرتیپ پاسدار سید رضی موسوی» از مستشاران نظامی باسابقه سپاه در سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

ایشان از همرزمان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و مسئول پشتیبانی جبهه مقاومت در سوریه بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تروریستی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز معلم به خواهرزاده و برادرزاده 1401 + عکس نوشته و پروفایل