چطور از چین‌های نازولبیال خلاص شویم؟


چطور از چین‌های نازولبیال خلاص شویم؟

هنگامی که لبخند می‌زنیم؛ چین‌خوردگی‌های صورت به‌ویژه در اطراف لب بیشتر می‌شود و به این دلیل است که برخی افراد سعی می‌کنند لبخند کوچکی بزنند و برخی‌ها لبخند بزرگی می‌زنند و درواقع، برخی از آدم‌هایی که لبخندهای بزرگی می‌زنند، همیشه کمی لبخند بر لب دارند، برای همین خلاص شدن از شرِ این چین یا خط برای این گروه کمی سخت است

کافه سلامت: هنگامی که لبخند می‌زنیم؛ چین‌خوردگی‌های صورت به‌ویژه در اطراف لب بیشتر می‌شود و به این دلیل است که برخی افراد سعی می‌کنند لبخند کوچکی بزنند و برخی‌ها لبخند بزرگی می‌زنند و درواقع، برخی از آدم‌هایی که لبخندهای بزرگی می‌زنند، همیشه کمی لبخند بر لب دارند، برای همین خلاص شدن از شرِ این چین یا خط برای این گروه کمی سخت است. تصور عامه مردم هم این است که خطوط بین گونه و لب بالا را که به خط لبخند یا چین‌های نازولبیال معروفند، می‌توان با فیلر و لیفت رفع کرد، اما ماجرا به همین سادگی نیست. این چین‌ها که نام درست آنها ملولبیال است در همه افراد پیر و جوان دیده می‌شود و از بین بردن کامل آنها غیرممکن است. اما راه‌هایی برای اصلاح آن در شرایطی که عمیق باشد وجود دارد که در ویدیوی «چطور از چین‌های نازولبیال خلاص شویم؟» می‌بینید. لطفاً تجربه‌ها و پرسش‌هایتان را در این خصوص با ما به اشتراک بگذاربد.

مطالب مرتبط:

جراحی زیبایی، این بار لیفت یا کشیدن پوست صورت شیوه جوانسازی پوست را با لیزر تماشا کنید! لیزردرمانی چطور پوست را جوان می‌کند؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زیبایی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)