کمتر کسی فکر می کرد نکونام تا به این اندازه موفق شود!


 کمتر کسی فکر می کرد نکونام تا به این اندازه موفق شود!

به گزارش دیباچه برای تحلیل و بررسی شرایط استقلال در فصل جاری با شاهین بیانی پیشکسوت تیم استقلال گفت وگو کردیم که در ادامه می خوانید. شاهین بیانی معتقد است: اگر به بازی های دو تیم پرسپولیس و استقلال در هفته های اخیر دقت کنیم متوجه می...

به گزارش دیباچه برای تحلیل و بررسی شرایط استقلال در فصل جاری با شاهین بیانی پیشکسوت تیم استقلال گفت وگو کردیم که در ادامه می خوانید.

شاهین بیانی معتقد است: اگر به بازی های دو تیم پرسپولیس و استقلال در هفته های اخیر دقت کنیم متوجه می شویم که این دو تیم از شرایط خوبی برخوردار نیستند و موقعیت های گل کمی روی دروازه حریفان داشتند.با این وجود نکونام و بازیکنان باید همین تمرکز را داشته باشند تا بتوانند کارهای بزرگی انجام دهند. استقلال در این فصل فقط در یک بازی شکست خورده و در سایر بازی‌ها پیروز بوده است. با اینکه اتفاقات زیادی برای استقلال در ابتدای فصل افتاد اما این تیم با یک وحدت و همدلی توانست به شرایط ایده آل باز گردد. کمتر کسی فکر می کرد با تمام مشکلاتی که در این تیم بود، آبی ها صدرنشین لیگ باشند اما صمیمیت در استقلال این اتفاق را برای آبی پوشان به وجود آورد. بنابراین باید توجه داشته باشند که حفظ صدرنشینی از رسیدن به صدر به مراتب سخت تر است.

 کمتر کسی فکر می کرد نکونام تا به این اندازه موفق شود!

او ادامه داد: پرسولیس نیز از نظر روانی به شرایط ایده آل خود نرسیده و پس از حذف از آسیا و مصدومیت چند بازیکن کلیدی خود در شرایط خوبی قرار ندارند. با این وجود پرسپولیس هنگامی که پورعلی گنجی را به عنوان مدافع از دست داد، گولسیانی جای او را گرفت.این در حالی است که نکونام هنگامی که مرادمند و سلیمی را از دست می دهد، مجبور است یک جوان را جایگزین آنها کند. استقلال در ابتدای فصل با مشکلاتی مواجه بوده و هنوز هم آن را رها نکرده است.

بازیکن اسبق استقلال و تیم ملی تصریح کرد: استقلال در فصل گذشته بهترین بازی‌ها را به نمایش می‌گذاشت، ولی با وجود اینکه قهرمانی‌ها را از دست داد و به همین دلیل هواداران ناراضی بودند. هوادار فقط قهرمانی می‌خواهد.این در حالی است که امسال شرایط تغییر کرده و استقلال مدعی اول قهرمانی است.

گفتگو از : احسان انصاری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان