طولکرم،‌ عرصه درگیری فلسطینی‌ها با اشغالگران


طولکرم،‌ عرصه درگیری فلسطینی‌ها با اشغالگران

رزمندگان مقاومت و جوانان فلسطینی بامداد سه‌شنبه با نظامیان صهیونیستی که به شهر «طولکرم» و اردوگاه «نور شمس» حمله کرده بودند، درگیر شدند.

طولکرم،‌ عرصه درگیری فلسطینی‌ها با اشغالگران

به گزارش راهبرد معاصر، رسانه‌های فلسطینی بامداد سه‌شنبه از یورش مجدد نظامیان رژیم صهیونیستی شهر «طولکرم» در کرانه باختری خبر دادند.

رزمندگان مقاومت و جوانان فلسطینی نیز برای مقابله با یورش صهیونیست‌ها به طولکرم و اردوگاه «نور شمس»، با سلاح گرم و بمب‌ها دست‌ساز به مقابله با آنها پرداختند.

شبکه «المیادین» گزارش داد که ارتش اشغالگران، تک‌تیراندازهایی را بر بالای ساختمان‌هایی در داخل و اطراف اردوگاه نور شمس مستقر کرده تا فلسطینی‌ها را هدف قرار بدهند.

خبرگزاری «شهاب» نیز نوشت که صهیونیست‌ها ضمن یورش بردن به داخل منازل فلسطینی‌ها، تعدادی را بازداشت کرده و برخی خانه‌ها را نیز تخریب نمودند.

نظامیان رژیم صهیونیستی طی شب‌های اخیر بارها به مناطق مختلفی از کرانه باختری شامل طولکرم، نابلس و جِنین حمله کرده که در تمام موارد با مقاومت مسلحانه رزمندگان و جوانان فلسطینی مواجه شدند.

پیش از این گروه مقاومت «کتیبه طولکرم» نیز اعلام کرد که رزمندگان آن با استفاده از بمب های «الامیر-۱» با یورش صهیونیست ها به طولکرم و اردوگاه نور شمس مقابله می‌کند.

سازمان زندانیان فلسطین نیز اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی بیش از ۴۶۰۰فلسطینی را در کرانه باختری، از زمان عملیات طوفان الاقصی تا کنون به صورت غیر قانونی بازداشت کرده است.

علاوه بر این، گزارش‌هایی مبنی بر خرابکاری و تخریب منازل غیرنظامیان فلسطینی و مصادره اموال آنها در کرانه باختری مخابره شده است./ فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...