برخورد اتوبوس با 3 خودرو در خوی/ افت قند خون راننده عامل تصادف بود


برخورد اتوبوس با 3 خودرو در خوی/ افت قند خون راننده عامل تصادف بود

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری خوی با اشاره به برخورد یک دستگاه اتوبوس با سه خودرو در هسته مرکزی این شهر گفت: افت قند خون راننده اتوبوس عامل این حادثه بود.

برخورد اتوبوس با 3 خودرو در خوی/ افت قند خون راننده عامل تصادف بود

به گزارش راهبرد معاصر؛ غلامحسین رمضان زاده با تشریح جزئیات این حادثه افزود: در این حادثه، هیچ گونه خسارت جانی نداشته و راننده اتوبوس شهری نیز پس از مداوا از بیمارستان مرخص شده است.

وی اضافه کرد: دوشنبه شب، یک دستگاه اتوبوس درون‌شهری در میدان امام خمینی (ره) براثر افت قند خون راننده و کاهش سطح هوشیاری وی از کنترل خارج و پس از برخورد با جدول و سه دستگاه خودرو متوقف شد.

رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری خوی ادامه داد: با حضور به‌موقع عوامل پلیس راهور و امدادی و آتش نشانی، به سرعت نسبت به ایمن سازی خیابان و رهاسازی خودرو‌های سانحه دیده اقدام و راننده اتوبوس جهت مداوا به بیمارستان منتقل شد.

رمضان زاده اظهار کرد: تردد در میدان مرکزی شهر به حالت عادی برگشته و هم اکنون هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی درخصوص تعداد حادثه دیدگان این تصادف گفت: در این حادثه ۲ نفر دچار مصدومیت جزئی شده بودند که به صورت سرپایی معالجه شده و راننده اتوبوس نیز پس از درمان کامل پس از یک ساعت، از بیمارستان آیت الله خویی (ره) شهرستان خوی ترخیص شد. / ایرنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ثمره شکر و صبر انسان مؤمن