خبر فوری از استقلال | یامگا تا چه زمانی در استقلال حضور دارد؟


خبر فوری از استقلال | یامگا تا چه زمانی در استقلال حضور دارد؟

کوین یامگا این روزها در بهترین شرایط در خدمت تیم استقلال است.

شاید بتوان به جرات گفت یکی از بهترین خارجی‌های سال‌های اخیر استقلال آرتور کوین یامگا هافبک فرانسوی تیم آبی تهران است.

این بازیکن که در پایان فصل گذشته در آستانه جدایی و خداحافظی از استقلالی‌ها بود با یک تعامل زودهنگام و دریافت پولش از حجت کریمی مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال توافق کرد تا باز هم در خدمت استقلال باشد.

به یاد داریم در اواخر فروردین ماه سال جاری یامگا پس از آن که در دیدار دربی برگشت دچار مصدومیت شد، پیش از ترک تهران با حضور در دفتر حجت کریمی پول مطالباتش را به صورت نقدی دریافت کرد و با خیال راحت از ایران رفت و در حالی که برخی شایعه ساختند که او دیگر برنمی گردد به موقع برگشت و با اینکه نتوانست برای استقلال بازی کند ولی تا روز آخر کنار تیم حضور داشت.

این بازیکن فرانسوی متولد پاریس در همان ایام به همراه مدیر برنامه‌هایش قراردادش با استقلال را تا پایان فصل آینده لیگ برتر تمدید کرده و هیچ مشکلی برای ادامه همکاری با استقلال تا آخر فصل بیست و چهارم لیگ برتر ندارد.

او در تازه‌ترین مذاکراتش با باشگاه استقلال اعلام کرده دوست دارد در تهران و تیم استقلال بماند و در کشور ایران احساس راحتی می‌کند. یامگا همچنین تاکید کرده اگر به همین شکل بتواند در ایران به فوتبالش ادامه بدهد و در بحث دریافت مطالباتش خللی ایجاد نشود هیچ مشکلی با ادامه همکاری و بازی برای استقلال ندارد.

خبر فوری از استقلال | یامگا تا چه زمانی در استقلال حضور دارد؟

این هافبک ۲۷ ساله خاطرنشان کرده نه تنها خودش بلکه خانواده‌اش هم مشکلی برای حضور در تهران ندارند و می‌تواند حالا حالاها در کنار تیم استقلال باقی بماند. ضمن اینکه از کار با نکونام هم خشنود است.

یادآور می‌شود؛ یامگا در ابتدای لیگ برتر بیست و یکم به استقلال پیوست و حالا سومین فصل حضورش در این تیم را تجربه می‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگران زن و مرد شمالی ایرانی / باورتان نمی شود ! + عکس ها و اسامی