حمله حزب‌الله به مواضع رژیم صهیونیستی


حمله حزب‌الله به مواضع رژیم صهیونیستی

حزب‌الله لبنان بعد از ظهر امروز (دوشنبه) از حمله موشکی به سه پایگاه و موضع نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

حمله حزب‌الله به مواضع رژیم صهیونیستی

به گزارش راهبرد معاصر؛ حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد که پایگاه نظامی «بیت هیلل» واقع در شرق «کریات شمونه» در شمال فلسطین اشغالی را با موشک هدف قرار داده است.

حزب‌الله در بیانیه‌ای دیگر اعلام کرد که محل تجمع نظامیان رژیم اشغالگر در نزدیکی پادگان «میتات» را با سلاح‌های مناسبف مستقیم و دقیق هدف قرار داده است.

در ادامه ین بیانیه نیز آمده است که محل تجمع نظامیان صهیونیست در موضع نظامی «برکه ریشا» بمباران شده است.

در همین راستا، رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز اعلام کردند که در نتیجه حملات از خاک لبنان صدای چند انفجار شدید در منطقه الجلیل غربی شنیده شده است.

رسانه‌های صهیونیستی صبح امروز اعلام کردند که دو شهرک صهیونیست نشین «دوویو» و «متات» در منطقه الجلیل اشغالی از جنوب لبنان با موشک و راکت هدف قرار گرفت.

شورای عالی شهرک‌های صهیونیست نشین در منطقه الجلیل علیا در شمال فلسطین اشغالی دیروز (یکشنبه) اعلام کرده بود که به دلیل تداوم حملات حزب‌الله، تمامی راه‌ها و ورودی‌های شهرک‌های صهیونیست نشین بسته شده است.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای سرگرم کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

به تازگی روزنامه الاخبار نوشت که مقاومت لبنان به تاکتیک‌های خاصی روی آورده است که دشمن توان رویارویی با آن را ندارد.

بر این اساس، فرماندهی مقاومت به رزمندگان اختیاراتی داده که آن‌ها را قادر به انجام اقدامات زیادی می‌کند و مقاومت لبنان موفق به وارد کردن خسارات مستقیم به مواضع، جنگ افزار‌ها و سیستم‌های دشمن شده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز معتقدند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است. / المیادین

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان