کریسمس نفیسه روشن در خارج از کشور / استایل شیک خانم بازیگر + عکس


کریسمس نفیسه روشن در خارج از کشور / استایل شیک خانم بازیگر + عکس

نفیسه روشن با انتشار پستی در اینستاگرام خود کریسمس را به مخاطبانش تبریک گفت. خانم بازیگر برای جشن کریسمس به خارج از کشور رفته است و استایل شیک و لباس قرمز رنگش حسابی طرفدار پیدا کرده است. عکس استایل کریسمس نفیسه...

کریسمس نفیسه روشن در خارج از کشور / استایل شیک خانم بازیگر + عکس

نفیسه روشن با انتشار پستی در اینستاگرام خود کریسمس را به مخاطبانش تبریک گفت. خانم بازیگر برای جشن کریسمس به خارج از کشور رفته است و استایل شیک و لباس قرمز رنگش حسابی طرفدار پیدا کرده است.

عکس استایل کریسمس نفیسه روشن

کریسمس نفیسه روشن در خارج از کشور / استایل شیک خانم بازیگر + عکس

سن و تحصیلات نفیسه روشن

نفیسه روشن متولد ۱۳ اردیبهشت ۱۳۶۱ در تهران بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس رشته حقوق اسلامی از دانشگاه آزاد می باشد. در کنار فعالیت هنری به شدت حامی حیوانات بوده.

شغل پدر نفیسه روشن چیست؟

در محله باغ صبا تهران به دنیا آمده است، پدرش مهندس پرواز در نیروی هوایی ارتش و مادرش خانه دار می باشد و تنها برادرش نیز هم اکنون مهندس پرواز است.

ماجرای ازدواج نفیسه روشن

نفیسه روشن در سال ۱۳۹۱ وقتی ۳۰ ساله بود با یک خلبان هواپیمای مسافربری بنام بهنام ازدواج کرد. او می گوید: زندگی با یک خلبان خیلی سخت است مثلا یک هفته می شود که برنامه سفرمان را می ریزیم چمدان هم می بندیم و در فاصله یک تماس همه چیز بر هم می ریزد. مخصوصا در فصل های پر سفر که هیچ خبری از مرخصی ایشان نیست. زندگی نفیسه روشن و همسرش شش سال بیشتر دوام نداشت و این زوج در سال ۱۳۹۷ برای همیشه از هم جدا شدند.

اولین دستمزد نفیسه روشن چقدر بود؟

خانم بازیگر: ۱۰۰ هزار تومان بعنوان اولین دستمزد در سال ۱۳۸۲ گرفتم که همه آن را داخل پاکت گذاشتم و به مادرم تقدیم کردم. صبر مادرم ، کمک ها و مشورت های او بود که باعث شد به جایگاهی برسم که همیشه دلم می خواست، مادر من همیشه منتظر بود ببیند زحماتش چه زمانی به نتیجه می رسد و هیچ وقت دست از حمایتش نکشید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌های هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آتش سوزی در هتل پارسیان کوثر تهران