روایت باقری از روابط جبهه پایداری با قالیباف


روایت باقری از روابط جبهه پایداری با قالیباف

اقتصادنیوز: عضو شورای مرکزی جبهه پایداری گفت: «جبهه پایداری اختلاف جدی با قالیباف ندارد و خیلی از کارهای این مجلس به خوبی پیش رفته و وحدت باعث موفقیت مجلس شده».

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، «جبهه پایداری اختلاف جدی با قالیباف ندارد و خیلی از کارهای این مجلس به خوبی پیش رفته و وحدت باعث موفقیت مجلس شده». این ها سخنان عضو شورای مرکزی جبهه پایداری و نماینده زنجان، مهدی باقری است.

خبر مرتبط
سایت جبهه پایداری؛ اتحاد تاکتیکی با روسیه برای ایران ضروری است!

اقتصادنیوز: سایت جبهه پایداری در مطلبی به بررسی جوانب اتحاد ایران و روسیه پرداخت و این اتحاد را برای ایران ضروری دانست.

عضو شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مهدی چمران نیز می‌گوید که نیروهای انقلابی با یک دیگر مشکلی ندارند و «مسئله وحدت یک دو دو تا چهارتاست و خیلی طبیعی است» که اگر نیروهای انقلاب با یک دیگر هماهنگ باشند، پیروزی دست یافتنی تر است.

خبر مرتبط
سایت جبهه پایداری: چرا دستکاری قانون حجاب را گردن ما می اندارید؟/ مقصر اعضای هیات رئیسه اند

اقتصادنیوز: سایت جبهه پایداری به دستکاری در قانون حجاب واکنش نشان داد.

در همین راستا عضو شورای مرکزی جمعیت پیشرفت و عدالت،(حزب نزدیک به قالیباف) قاسم یکله می‌گوید در موضوعات مختلف، اختلاف نظر طبیعی است اما در مباحث مبنایی و بزنگاه و آوردگاه های مهم نیروهای انقلابی با یک دیگر وحدت دارند و راهبرد ما هم در انتخابات پیش رو هماهنگی با همه گروه های جبهه انقلاب است.

چندی پیش نیز دبیرکل جبهه پایداری صادق محصولی رویکرد و استراتژی جبهه پایداری را مطرح کرده و گفته بود که اتفاقا ما به دنبال وحدت هستیم و «استراتژی ما وحدت با حفظ اصول است».

نماینده اصلاح طلب مجلس دهم کمال پیرموذن نیز معتقد است که جریان اصلاحات و اعتدالی در کل کشور با یک دیگر هماهنگ شده و به دنبال وحدت هستند و در هر منطقه چندین گزینه دارند و در تهران هم احتمالا یک لیست مشترک بدهند و می گوید که «ما به دنبال این هستیم که با وحدت 170 کرسی مجلس بعدی را به دست بیاوریم».

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرورش گل برگ ذرتی گیاه آپارتمانی + شرایط و نگهداری از این گل زیبا