تعداد زیادی از شهرک‌های صهیونیست‌نشین بسته شده‌اند


تعداد زیادی از شهرک‌های صهیونیست‌نشین بسته شده‌اند

مسوولان منطقه های شمال اراضی اشغالی از بسته شدن تعداد زیادی از شهرک های صهیونیست نشین در این منطقه ها خبر دادند.

تعداد زیادی از شهرک‌های صهیونیست‌نشین بسته شده‌اند

به گزارش راهبرد معاصر، رسانه های عبری زبان گزارش دادند که مسوولان منطقه کریات شمونه با صدور بیانیه ای از بسته شدن تعداد زیادی از شهرک های شمالی اراضی اشغالی در برابر شهرک نشینان صهیونیست تا اطلاع ثانوی به دلیل اوضاع کنونی در این جبهه خبر دادند.

پیش از این شهرک نشینان صهیونیست اعلام کرده بودند که در سایه حمله های حزب الله لبنان و هدف قرار گرفتن پایگاه های نظامیان صهیونیست در شمال اراضی اشغالی به شهرک ها بازنمی گردند.

پیش از این رسانه‌های رژیم صهیونیستی اذعان کرده بودند که حزب الله لبنان همواره این رژیم را با انواع جدیدی از مهمات استفاده شده در حمله های موشکی غافلگیر می‌کند و هیچ شب و روزی در شمال سرزمین‌های اشغالی نمی‌گذرد که انفجاری در آنجا رخ ندهد، تا جایی که زندگی در این منطقه ها بسیار مشکل شده است.

خبرنگار مسائل خارجی سرزمین‌های اشغالی در شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی از افزایش نارضایتی میان شهرک نشینان ساکن منطقه های شمالی خبر داده و گفت که آنها بیش از دو ماه است که منازل خود را ترک کرده‌اند. این خبرنگار صهیونیست تاکید کرد که شهرک نشینان اعلام کرده‌اند که اگر عملیات نظامی گسترده‌ای برای دور کردن حزب الله در مرزهای سرزمین‌های اشغالی صورت نگیرد به این منطقه های اشغالی باز نخواهند کرد./ مهر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)