وضعیت اسفناک بیمارستان شهدای الاقصی/ انباشته‌شدن اجساد شهدا


وضعیت اسفناک بیمارستان شهدای الاقصی/ انباشته‌شدن اجساد شهدا

الجزیره در خبری نشان داد که اجساد شهدای غزه در بیمارستان شهدای الاقصی انباشته شده و نظامیان صهیونیست به این بیمارستان حمله می‌کنند.

وضعیت اسفناک بیمارستان شهدای الاقصی/ انباشته‌شدن اجساد شهدا

به گزارش راهبرد معاصر، خبرنگار شبکه خبری الجزیره روز دوشنبه گزارش داد که اجساد شهدا پس از حملات شدید رژیم صهیونیستی در حیاط بیمارستان شهدای الاقصی در دیرالبلح در مرکز نوار غزه انباشته شده و ۲۳ شهید دیگر در پی بمباران یک منزل مسکونی در خان یونس به آن‌ها افزوده شدند.

هشام زقوت، خبرنگار الجزیره از داخل این بیمارستان با بیان اینکه اجساد شهدا به دلیل نبود جای دیگری روی زمین مانده‌اند، اعلام کرد: در نتیجه حملات خشونت آمیز اسرائیل به اردوگاه المغازی، ده‌ها مجروح در بیمارستان ازدحام کردند که مملو از آوارگان و پناهجویان بود.

او توضیح داد که بمب‌های پرتاب شده توسط ارتش اشغالگر بسیاری از خانه‌های شلوغ را ویران می‌کند. به ویژه با تشدید بمباران صهیونیستی پس از نیمه شب مردم در بیمارستان‌ها پناه می‌گیرند.

نیرو‌های اشغالگر رژیم صهیونیستی قتل عام جدیدی را در اردوگاه المغازی (مرکز نوار غزه) انجام دادند که منجر به کشته شدن ۷۰ فلسطینی که بیشتر آن‌ها زن و کودک بودند، شد.

دکتر خلیل الدکران، مدیر بخش اورژانس و سخنگوی بیمارستان شهدای الاقصی، گفت که ارتش اشغالگر روزانه علیه غیرنظامیان در نوار غزه اقدام به اعدام میدانی می‌کند. بیمارستان‌های باقیمانده قادر به مقابله با مجروحان و اجساد پراکنده در همه جا نیستند.

پیش از این مقامات بهداشتی غزه هشدار داده بودند که بیمارستان‌ها قادر به مقابله با تعداد زیاد شهدا و مجروحان نیستند. روز یکشنبه، سازمان جهانی بهداشت تخریب سیستم بهداشتی غزه در نتیجه تجاوزات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه را محکوم کرده و خواستار آتش بس شد./ باشگاه خبرنگاران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرورش گل برگ ذرتی گیاه آپارتمانی + شرایط و نگهداری از این گل زیبا