اظهارات جدید رئیس ستاد امربه معروف درباره حجاب


اظهارات جدید رئیس ستاد امربه معروف درباره حجاب

کاظم صدیقی، رئیس ستاد امربه معروف و نهی از منکر: مردم مطالبه گر هستند و از دستگاه های دولتی مطالبه حجاب می کنند. مردم ما مسلمان هستند و مساله عفاف و حجاب جزء متن قرآن کریم و خواست مردم است. مردم جدای از مسئولان نیستند. مردم هستند که مسئولان و دولت را انتخاب کردند و حالا خود مردم مطالبه می کنند و می گویند باید جلوی بدی ها را با جدیت بگیرید. 1 اجتماعی 1402/10/04

رئیس ستاد امربه معروف و نهی از منکر: مردم از دستگاه های دولتی مطالبه حجاب می کنند

حجت الاسلام کاظم صدیقی در حاشیه رونمایی از پوستر جشنواره ملی معروف در جمع خبرنگاران گفت: لایحه حجاب که تاکنون تصویب نشده، فرصت سوزی شد درحالی که توقع می رفت در فرصت کوتاهی با توجه به مقدماتی که دوستان و صاحبنظران فراهم کرده بودند، هرچه زودتر یک لایحه جمع وجور کاربردی امیدوارکننده عرضه شود که نشد.

رئیس ستاد امربه معروف و نهی از منکر افزود: دلایلش را نه اشراف دارم و نه بنا دارم راجع به آن صحبت کنم. اما ما در این زمینه قانون هم داریم و اگر به این قانون عمل شود، آثار فراوانی خواهد داشت.

امام جمعه موقت تهران با استناد به آیه ۲۵ سوره حدید گفت: فرهنگ، بدون قانون در هیچ جای دنیا قابل پیاده شدن نیست. قرآن می فرماید ما هم کتاب فرستادیم و هم معجزات. بهتر از مکتب اسلام هم مکتبی نداریم. ما قرآن و عترت داریم. میزان هم داریم که دستگاه قضایی است ولی در کنار آن خدا فرمود ناهنجاری ها را نمی توان با موعظه درست کرد. کسی که به هیچ اصلی پای بند نیست و به بی قانونی دامن می زند، باید با او یک برخورد قانونی شود.

صدیقی تاکید کرد: هر حرکتی خارج از قانون حرکت جنگلی است و باید در چارچوب قانون عمل شود. با کسی که بی قانونی می کند چه باید کرد؟ آیا باید منتظر بود تا با موعظه عمل کند درحالی که عمل نمی کند. آیا به دزد و معتاد می گویید کار خوبی می کنید؟ کار بد، عکس العمل خوب ندارد. لذا حتما در کنار فرهنگ و معنویت باید قانون را درباره کسانی که قانون را زیر پا می گذارند، اجرا کرد.

صدیقی اضافه کرد: مردم مطالبه گر هستند و از دستگاه های دولتی مطالبه حجاب می کنند. مردم ما مسلمان هستند و مساله عفاف و حجاب جزء متن قرآن کریم و خواست مردم است. مردم جدای از مسئولان نیستند. مردم هستند که مسئولان و دولت را انتخاب کردند و حالا خود مردم مطالبه می کنند و می گویند باید جلوی بدی ها را با جدیت بگیرید




گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: irna.ir

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان