مخالفان ایران به دنبال تحریم انتخابات


مخالفان ایران به دنبال تحریم انتخابات

برخی اصلاح طلبان تندرو به دنبال تحریم انتخابات هستند که نشان می دهد رویکردی خلاف اصول و ارزشها و مبانی انقلاب اسلامی دارند.

در هفته ها و ماههای گذشته اصلاح طلبانی که سالها در کشور در مسند قدرت قرار داشتند و هیچگاه پاسخگوی عملکرد خود نبودند به بهانه های واهی به دنبال تحریم انتخابات مجلس در اسفند ماه هستند.

اما در این میان محمد هاشمی برادر مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی که از کارگزارانی های اصلاح طلب محسوب می شود درباره اظهارات هم مسلکان خود درباره تحریم انتخابات می گوید که تحریم یا کناره‌گیری یا هر اسمی که روی آن گذاشته شود، رویکردی در جهت خلاف مبانی نظام جمهوری اسلامی و به زیان کشور است.

او با اشاره به این جمله امام خمینی (ره) که «میزان رأی ملت است» تصریح کرد: با توجه به تاکیدات ویژه بنیانگذار جمهوری اسلامی، هر نوع تحریم یا کاهش مشارکت، یا پیشگیری از حضور جناح‌ها در این میدان رقابت، به ضرر ایران خواهد بود. مبنای جمهوری اسلامی وجود انتخابات آزاد است تا مردم بتوانند از طریق نمایندگان در مجلس و دولت خواسته خود را مطرح کرده و از این طریق مشکلات را برطرف کنند.

این سخنان هاشمی از این جهت قابل تقدیر است که بر خلاف تندروهای لیبرال اصلاح طلب مخالف تحریم انتخابات می باشد.

مخالفان ایران به دنبال تحریم انتخابات

اینکه اصلاح طلبان به دلیل عملکرد ضعیف خود در تاریخ جمهوری اسلامی این روزها مورد توجه مردم قرار ندارند مساله ای است که عقلای این جریان به جای هیاهو به راه انداختن باید در سیاست های خود تجدید نظر کنند.

جدایی بدنه اصلاح طلب از سران این جریان نشان می دهد، ژنرال های اصلاح طلب دیکتاتور مآبانه هر زمان بدانند در انتخاباتی پیروز می شوند، انتخابات را قبول داشته و دم از رای مردم می زنند اما اگر بدانند در انتخابات شکست می خورند زیر میز انتخابات زده و می گویند انتخابات را تحریم می کنیم.

افرادی که به دنبال تحریم انتخابات هستند نه تنها در مقابل جمهوری اسلامی ایستاده اند بلکه دلشان ذره ای برای ایران عزیز نمی سوزد و تنها منافع خود را می بینند اگه نه تحریم انتخابات هیچ کمکی به کشور نخواهد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد غروب | 7 انشا زیبا کوتاه و بلند با موضوع غروب برای محصلین