نکونام: گلی که خوردیم آفساید بود


نکونام: گلی که خوردیم آفساید بود

سرمربی تیم فوتبال استقلال معتقد است تیمش روی یک اشتباه و آفساید گل خورده است.

نکونام: گلی که خوردیم آفساید بود

به گزارش راهبرد معاصر؛ جواد نکونام یک‌شنبه شب پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل گل گهر سیرجان از سری رقابت‌های هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ایران، اظهار کرد: با تیمی بازی داشتیم که شکل تیمی خوب، نظم و ساختار خوبی دارد، بنابراین می‌دانستیم بازی سختی داریم و مسابقات این تیم را دیده بودیم. مسابقات مقابل این تیم تقریبا بدون موقعیت به پایان می‌رسید و در خیلی از بازی‌ها به حریفان موقعیت نمی‌دادند.

او ادامه داد: موقعیت ساختن مقابل تیم گل‌گهر با توجه به شکل و سازمان دفاعی که دارد سخت است و آن‌ها واقعا تیم خوبی هستند و به تیم گل‌گهر تبریک می‌گویم. به بازیکنانم گفتم برای موقعیت‌سازی و گلزنی عجله نکنند و متاسفانه روی یک اشتباه و آفساید گل خوردیم و کارمان سخت شد.

وی با اشاره به این که بعد از گل آفسایدی که خوردیم تلاش کردیم بازی را در دست بگیریم و توانستیم به گل برسیم، گفت: اعتراض‌هایی که صورت گرفت، نیمه دوم را احساسی کرد و بازی به صورت مستقیم پیش رفت و تیم حریف بازیکنان قد بلند خود را به زمین فرستاد و فوتبال واقعا سخت شده بود و شرایط اصلا خوب نبود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: داور مسابقه که بنده احترام خاصی برایش قائل هستم دوست داشت بازی با نتیجه یک بر یک تمام شود چرا که خطاهایی را اعلام کرد که خطر دور شود و بازیکنان از هجده قدم حریف دور شوند و فشار کم‌تر روی دروازه‌ها ایجاد شود و خطاهایی می‌گرفت که به ضرر ما بود و بازی می‌خوابید.

نکونام با بیان این که بازی پرفشار در داربی و بازی با نساجی، انرژی زیادی از ما گرفت، خاطرنشان کرد: زمانی که هدف تیم پیروزی است بازیکنان انرژی بیش‌تری به خرج می‌دهند و ما در بازی مقابل نساجی چنین شرایطی داشتیم بازیکنان تیم ما از نظر بدنی خسته شدند و نتوانستیم بازی که مورد انتظار بود را ارائه دهیم.

او با اشاره به این که امروز روی نیمکت تیم ما دو بازیکن امید حضور داشتند، گفت: دو دفاع وسط خود را در دو بازی از دست داده‌ایم و شرایطی نداشتیم که از بازیکنانی که مدنظر ماست در جایگاهی که باید مورد استفاده قرار دهیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه یک بازی تا پایان نیم فصل باقی مانده است، عنوان کرد: تمام تمرکز ما روی بازی بعدی است و امیدوار هستیم به موفقیت برسیم و برای اینکه در نیم فصل دوم آماده شویم نیازمند حداقل 5 بازیکن هستیم تا نیم فصل دوم بهتری داشته باشیم. تا الان کادرفنی، بازیکنان و هواداران سنگ تمام گذاشته‌اند و امیدواریم در نیم فصل دوم هم همین روند را حفظ کنیم.

نکونام با اشاره به این که ما از خدای‌مان است که VAR باشد، اظهار کرد: دیدید که همه تیم‌ها دوست دارند بازی‌ها با VAR برگزار شود و امروز گل آفساید خوردیم و اگر گل آفساید نمی‌خوردیم شرایط بازی تغییر می‌کرد و راحت‌تر بازی می‌کردیم؛ وقتی شما گل می‌خورید برای این که برنده شوید به دو گل نیاز دارید اما وقتی بازی صفر صفر باشد با یک گل پیروز می‌شوید.

وی افزود: مسئولان گل‌گهر عجله کردند که وسط بازی بیانیه دادند و من به نظر مسئولان احترام می‌گذارم ولی گل‌ آن‌ها آفساید بود و شرایط به نفع آن‌ها شروع شد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: به غیر از کارشناسانی که تاکید می‌کنم شیتیل‌بگیر هستند، بقیه کارشناسان می‌توانند نظر خود را روی پنالتی استقلال بدهند. بازی تمام شده و هر صحبتی انجام شود فایده ندارد، متاسفانه گل آفساید خوردیم و روی صحنه پیمان بابایی هم فوتبالی می‌ گویم که تشخیص پنالتی سخت بود اما به نظرم پای بازیکن گل‌گهر روی مچ پای او رفت و پنالتی اتفاق افتاد و می‌توانستیم گل بزنیم ولی شرایط آنقدر سخت شده بود و روی داور هجمه وارد کرده بودند و وسط دو نیمه در تونل روی داور ریخته بودند و دوست داشتند بازی با نتیجه مساوی به پایان برسد./ایسنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی