خبر فوری از پرپسپولیس| گولسیانی به سپاهان می رود؟


خبر فوری از پرپسپولیس| گولسیانی به سپاهان می رود؟

مدافع پرسپولیس می‌گوید بعد از گل نکردن پنالتی مقابل الدحیل، دوباره پنالتی زدن برای او سخت بوده است.

پرسپولیس در دیداری دشوار در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال با نتیجه ۲ بر یک شمس آذر را شکست داد. شما آن پنالتی را هیچوقت فراموش نمی‌کنید. من بابت این برد خوشحالم چرا که بازی سختی بود. بعضی اوقات ما تعادلمان را از دست می‌دهیم که باید روی آن کار کنیم. من همیشه گفتم که نیاز به پیشرفت داریم. ما پرسپولیس هستیم و باید قهرمانی را تکرار کنیم.

او درباره تاثیر مصدومیت پورعلی‌گنجی در عملکرد دفاعی پرسپولیس گفت: مرتضی عالی است چه از نظر شخصیتی و چه از نظر فوتبالی. فرشاد فرجی هم بازیکن خوبی است. برای او خوشحالم که توانست بازی خوبی انجام دهد.

مدافع پرسپولیس در واکنش به این که به دومین گلزن خارجی این باشگاه تبدیل شده است،‌ عنوان کرد: واقعا؟ ماشاءالله.

گولسیانی درباره شایعاتی مبنی بر جدایی‌اش از پرسپولیس گفت:‌ نه! این درست نیست. یکسری مشکلات درباره پرداختی وجود دارد. آنها همه مطالبات من را دادند. با این که دیر دادند اما پرداخت شده و از آنها تشکر می‌کنم.

خبر فوری از پرپسپولیس| گولسیانی به سپاهان می رود؟

او درباره بهترین رویایش در سال ۲۰۲۴ بیان کرد: بهترین آرزوی من این است که سلامتی برای خانواده‌ام بخواهم. در ادامه قهرمانی برای پرسپولیس می‌خواهم.

مدافع پرسپولیس در پاسخ به این سوال که در صورت حضور کنعانی‌زادگان، باز هم او پنالتی‌زن اول سرخ‌پوشان است، اظهار کرد: کنعانی‌زادگان پنالتی‌زن خوبی است. برای من از نظر روانی سخت بود که بعد از پنالتی مقابل الدحیل دوباره پنالتی بزنم اما به نظرم از نظر شخصیتی توانایی انجام دوباره این کار را داشتم. با این حال کنعانی‌زادگان هم پنالتی‌زن خوبی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگر نقش شیدا در سریال زخم کاری کیست ؟