کشف بیش از 137 کیلوگرم مواد مخدر از قاچاقچی حرفه‌ای در مرکزی


کشف بیش از 137 کیلوگرم مواد مخدر از قاچاقچی حرفه‌ای در مرکزی

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی از کشف ۱۳۷ کیلو و ۳۵۰ گرم تریاک در عملیات توقیف یک دستگاه خودروی سواری در شازند خبر داد و گفت: قاچاقچی مواد مخدر در استان مرکزی دستگیر شد.

کشف بیش از 137 کیلوگرم مواد مخدر از قاچاقچی حرفه‌ای در مرکزی

به گزارش راهبرد معاصر؛ سرهنگ احمد رضا چگنی با اشاره به کشف ۱۳۷ کیلو تریاک از یک قاچاقچی در شازند، اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان شازند با اقدامات اطلاعاتی خود از جاسازی و انتقال مقادیر قابل توجهی تریاک از سوی یک قاچاقچی عمده مواد مخدر مطلع شده و برنامه ریزی عملیاتی لازم را با هماهنگی قضائی برای شناسایی و دستگیری متهم آغاز کردند.

وی بیان کرد: با آغاز تحقیقات تخصصی مأموران پلیس ایست بازرسی توره - شازند، فرد مورد نظر شناسایی و مشخص شد که با یک دستگاه خودروی سواری در حال انتقال مواد مخدر از جنوب کشور به سمت یکی از استان‌های مرکزی است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی خاطرنشان کرد: خودروی قاچاقچی شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه در یکی از محور‌های مواصلاتی شهرستان شازند متوقف شد.

چگنی با اشاره به دستگیری متهم بیان کرد: در بازرسی از خودرو، ۱۳۷ کیلو و ۳۵۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در خودرو جاساز شده بود، کشف شد که متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد. / تسنیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه