حمله صهیونیستها به کرانه باختری و شلیک مستقیم به سمت خبرنگاران


حمله صهیونیستها به کرانه باختری و شلیک مستقیم به سمت خبرنگاران

عناصر ارتش رژیم صهیونیستی بامداد و صبح امروز یکشنبه با حمله به بخش‌های مختلف کرانه باختری به سمت خبرنگاران مستقر در این منطقه شلیک کردند.

حمله صهیونیستها به کرانه باختری و شلیک مستقیم به سمت خبرنگاران

به گزارش راهبرد معاصر، نظامیان اشغالگر رژیم صهیونیستی طی ساعت‌های بامداد و صبح امروز به صورت گسترده به منطقه‌های مختلف کرانه باختری حمله کردند. این اشغالگران به منطقه سعیر واقع در شمال الخلیل یورش برده و اقدام به بازداشت تعدادی از فلسطینی‌ها کردند.

روستای کرمه واقع در جنوب الخلیل نیز شاهد حمله نظامیان صهیونیست بود.

این عناصر صهیونیست به منطقه الشیوخ واقع در شمال الخلیل نیز تجاوز کردند. شبکه «الجزیره» نیز خبر داد که اشغالگران به منطقه «المساکن» در شرق شهر نابلس نیز حمله کردند.

منابع محلی اعلام کردند که اشغالگران مستقیماً به سمت خبرنگاران در محله شمالی طولکرم شلیک می‌کنند. همچنین بولدوزرهای ارتش رژیم صهیونیستی اقدام به تخریب خط اصلی انتقال آب اردوگاه نور شمس کردند.

این در حالی است که کمیته امور اسرا و آزادگان فلسطین اعلام کرده است که تعداد بازداشتی‌ها در کرانه باختری از تاریخ هفت اکتبر تاکنون به بیش از چهار هزار و ۶۷۵ تن افزایش یافته است.

لازم به ذکر است همزمان با آغاز حمله ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه از ۲ ماه و نیم قبل تاکنون یورش‌های این عناصر اشغالگر به محله‌های مسکونی در کرانه باختری به بهانه‌های واهی و بازداشت بی دلیل جوانان فلسطینی با هدف افزایش تعداد اسرای دربند و گسترش ترس و وحشت در میان ساکنان این منطقه شدت گرفته است./ مهر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت تولیدات ایران‌خودرو در بازار +جدول