واکاوی نقش جوانان در انتخابات در کلام رهبر انقلاب


واکاوی نقش جوانان در انتخابات در کلام رهبر انقلاب

محمدکاظم انبارلویی، فعال سیاسی با بیان اینکه همکاری جوانان و افراد باتجربه به رفع مشکلات کشور کمک می‌کند، گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات به‌ویژه جوانان برای تودهنی به کسانی که به دنبال حفظ منافع آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند، بسیار ضروری است. با افزایش آمار مشارکت مردم زبان دشمن کوتاه می‌شود، به‌طوری‌که دیگر با زبان تیز خود علیه ملت ایران موضع‌گیری نخواهند کرد.

واکاوی نقش جوانان در انتخابات در کلام رهبر انقلاب

به گزارش «راهبرد معاصر»؛ امام خامنه ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع مردم کرمان و خوزستان در آستانه چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، فرمانده سابق نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه انتخابات جلوی دیکتاتوری، هرج و مرج و ناامنی را می‌گیرد، فرمودند: انتخابات پایه تحول و دلسرد کردن مردم از انتخابات به زیان کشور است.


ایشان با بیان اینکه راه‌حل مشکلات کشور انتخابات است، افزودند: علمای اعلام، اساتید دانشگاه، اساتید حوزه، صداوسیما، مطبوعاتی‌ها، جوان‌ها، افراد در داخل خانواده، این‌ها همه می‌توانند منادی انتخابات باشند. مردم را، مخاطبان خودشان را به انتخابات دعوت کنند، انتخابات آن وقت پرشور خواهد شد.

جوانان برومند ایرانی در مقاطع و حوزه های مختلف انگیزه و ظرفیت بالای خود را به نمایش گذاشته اند؛ به همین دلیل رهبر معظم انقلاب اسلامی بر حضور جوانان در کنار افراد مجرب برای حل مشکلات و توسعه روزافزون کشور تأکید فرمودند


رهبر انقلاب اسلامی تأکید کردند: جناح‌های سیاسی برای شرکت در انتخابات با هم مسابقه بگذارند، گرایش‌های گوناگون سیاسی و اقتصادی در انتخابات با هم مسابقه بگذارند. میدان باز باشد برای مسابقه جناح‌ها و نگاه‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی. این معنای رقابت است. رقابت یعنی جوان‌هایی که می‌خواهند وارد میدان انتخابات بشوند مسابقه بگذارند با افراد سابقه‌دار و با تجربه، این‌ها تلاش کنند، آن‌ها هم تلاش کنند. یک مجلس خوب و قوی آن مجلسی است که هم جوان‌ها و هم از آن باسابقه‌ها در آن باشند.


محمدکاظم انبارلویی، فعال سیاسی درباره حضور جوانان و افراد با تجربه به عنوان نمایندگان مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی به «راهبرد معاصر» گفت: بی تردید انتخابات مرکز ثقل آوردگاه افکار و اندیشه های ملت ایران برای حل مشکلات کشور است. با گذشت بیش از 40 سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی شاهد تربیت و پرورش جوانان نخبه، توانمند و مستعدی در حوزه های مختلف هستیم که حضورشان در مجلس شورای اسلامی به عنوان نمایندگان ملت در رفع برخی چالش های کشور بسیار کارساز است.


وی افزود: همکاری جوانان و افراد با تجربه که در عرصه های مختلف در چهار دهه گذشته خادم انقلاب بوده اند، به رفع مشکلات کشور کمک می کند و زمینه کارآمدی مجلس شورای اسلامی را نسبت به دوره های پیشین افزایش می دهد؛ به همین دلیل رهبر معظم انقلاب اسلامی بر در کنار هم قرار گرفتن جوانان و افراد با تجربه تأکید فرمودند.


فعال سیاسی معتقد است: جوانان برومند ایرانی در مقاطع و حوزه های مختلف انگیزه و ظرفیت بالای خود را به نمایش گذاشته اند؛ به همین دلیل رهبر معظم انقلاب اسلامی بر حضور جوانان در کنار افراد مجرب برای حل مشکلات و توسعه روزافزون کشور تأکید فرمودند.


انبارلویی گفت: موضوع حائز اهمیت، اینکه حضور جوانان در عرصه های مشارکت و رأی دادن پای صندوق ها و نیز حضور در قامت نماینده ملت به افزایش شور رقابت و ارتقای حس امیدواری در نسل جوان منجر می شود، زیرا متوجه خواهند شد حل مشکلات کشور به دست توانای آنها میسر است.


وی یادآور شد: حضور جوانان به عنوان فرزندان این سرزمین در مجلس شورای اسلامی در کنار افراد صاحب تجربه به در اختیار داشتن مجلسی توانمند منجر می شود؛ مجلسی که دوشادوش دولت و سایر ارکان نظام در راستای رفع مشکلات کشور گام های اساسی برمی دارد.


انبارلویی با بیان اینکه حضور جوانان در قامت نمایندگان مجلس شورای اسلامی در کنار افراد مجرب مهم است، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی بر این موضوع بسیار تأکید فرمودند، زیرا معتقدند جوانان نخبه راهکارهای عملیاتی دارند؛ ضمن اینکه انرژی بالا و خستگی ناپذیری آنها به رفع بسیاری از مشکلات کشور کمک می کند.


فعال سیاسی توضیح داد: به دلیل اهمیت موضوع مقام معظم رهبری توصیه فرمودند، لازم است هر دو رده سنی؛ یعنی جوانان و افراد با تجربه در انتخابات آینده حضور نیرومندی داشته باشند و در انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی بسیار پررنگ حاضر شوند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی معتقدند جوانان نخبه راهکارهای عملیاتی دارند؛ ضمن اینکه انرژی بالا و خستگی ناپذیری آنها به رفع بسیاری از مشکلات کشور کمک می کند


انبارلویی معتقد است: حضور جوانان در انتخابات مجلس شورای اسلامی از منظر رهبر معظم انقلاب به این دلیل حائز اهمیت است که افزایش مشارکت جوانان و سایر گروه های سنی در انتخابات می‌تواند جلوی دیکتاتوری را بگیرد و این نکته فوق العاده مهم تلقی می شود، زیرا امنیت و رفاه ملی در گرو مشارکت بالای مردم است.


وی یادآور شد: حضور پرشورمردم در انتخابات به ویژه جوانان برای تودهنی به کسانی که به دنبال حفظ منافع آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند، بسیار ضروری است. با افزایش آمار مشارکت مردم به ویژه جوانان زبان دشمن کوتاه می‌شود، به طوری که دیگر با زبان تیز خود علیه ملت ایران موضع‌گیری نخواهند کرد.


انبارلویی عنوان کرد: این موضوع به ایجاد خطراتی برای امنیت ملی و حتی ظهور دیکتاتوری در کشور منجر می شود؛ به همین دلیل مقام معظم رهبری بر این دو نکته تأکید فرمودند و خواستار نقش آفرینی جوانان و مردم در انتخابات و تأثیرگذاری انتخابات بر حفظ منفعت و مصالح ملی شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا