تشریح آخرین وضعیت تیم ملی هندبال


تشریح آخرین وضعیت تیم ملی هندبال

سرمربی تیم ملی هندبال ایران با ابراز رضایت از اردوی آماده‌سازی این تیم در عمان به تشریح وضعیت ملی پوشان پرداخت و گفت: کارمان در مسابقات قهرمانی آسیا و کسب سهمیه جهانی سخت است.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت(طبنا)تیم ملی هندبال مردان ایران به منظور آماده سازی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی دیدارهای جهانی به مدت شش روز در عمان اردو زد و در این بین طی چهار دیدار تدارکاتی با تیم عمان صاحب سه پیروزی و یک تساوی شد.

مجید رحیمی‌زاده، سرمربی تیم ملی هندبال ایران درخصوص اردوی آماده‌سازی عمان گفت: در این تورنمنت بسیار خوب، توانستیم بازیکنان را محک جدی بزنیم. در این اردو با توجه به اینکه فرصت کمی داشتیم اما توانستیم فشار خوبی وارد کنیم به نحوی که صبح‌ها تمرین داشتیم و عصرها مسابقه. ادامه این اردو را در تهران یا یکی از کشورهای مجاور ادامه می دهیم.

وی با ابراز رضایت از میزبانی عمان و همکاری خوب این کشور با تیم ملی کشورمان ادامه داد: اگر با تیم کامل وارد مسابقه با تیم عمان می‌شدیم مسلماً با اختلاف زیاد برنده می‌شدیم اما با توجه به اینکه بازیکنان تحت فشار بودند اما با این حال راضی کننده بازی کردند و امروز هم در آخرین دیدار دوستانه با تیم میزبان بسیار بهتر ظاهر شدند. رحیمی‌زاده افزود: با این حال انتظار بیشتری از بازیکنانم دارم و البته باید روی نقاط ضعف تیم کار کنیم. با این وجود در اردوی عمان به ۶۰ تا ۷۰ درصد آمادگی رسیدیم.

سرمربی تیم ملی هندبال درخصوص اضافه شدن لژیونرها به تیم ملی هندبال در اردوی عمان نیز گفت: همیشه گفته‌ام اسم‌ها بازی نمی‌کنند بلکه هر چی اسم بزرگتر باشد باید بیشتر در اختیار تیم ملی باشد. درهای تیم ملی روی همه باز است اما کسانی انتخاب می‌شوند که کمک بیشتری به تیم ملی کنند.

وی در پایان درباره پیش بینی مسابقات هندبال قهرمانی آسیا نیز گفت: با توجه به اینکه رقابت بین ۸ تیم برتر است و ما نیز یکی از این ۸ تیم هستیم پیش بینی بسیار سخت است اما اگر بازیکنان بهترین خودشان باشند و ۱۰۰ درصد تلاش خود را به کار ببندیم و خدا هم کمک کند، می‌توانیم کسب سهمیه جهانی را داشته باشیم‌.

ملی پوشان هندبال مردان ایران خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی قهرمانی جهان آماده می کنند. این نخستین اردوی برون مرزی تیم ملی بعد از خداحافظی ووسلین ویوویچ، به سرمربیگری رحیمی زاده بود.

بیست و یکمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی آسیا انتخابی مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۵ کرواسی، دانمارک و نروژ از ۲۱ دی تا ۲ بهمن ماه سال جاری در منامه بحرین برگزار می‌شود. تیم ملی هندبال کشورمان در این مسابقات در گروه B با تیم های کره جنوبی، چین و نیوزیلند همگروه است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هندبال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نمونه سوالات علوم اول دبستان همه فصلها