مخوف‌ترین سارقان مسلح تهران دستگیر شدند


مخوف‌ترین سارقان مسلح تهران دستگیر شدند

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از شناسایی و انهدام مخوف‌ترین باند سارقان مسلح پایتخت خبر داد و گفت: در این راستا ۱۵ نفر دستگیر شدند.

مخوف‌ترین سارقان مسلح تهران دستگیر شدند

به گزارش راهبرد معاصر؛ سردار کارآگاه علی، ولی پور گودرزی روز شنبه اظهار کرد: در پی وقوع سرقت‌های سریالی به روش مسلحانه از منازل شهروندان، موضوع رسیدگی به این پرونده در دستورکار تیمی زبده از کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در ادامه شناسایی و دستگیری و انهدام باند سارقین مسلح شرور که در نقاط مختلف استان‌های کشور اقدام به سرقت منازل شهروندان کرده و همواره در فضای مجازی نیز با انتشار تصاویر خود که مسلح به سلاح گرم هستند در جامعه ایجاد رعب و وحشت می‌کردند.

سردار، ولی پور گودرزی تاکید کرد: کارآگاهان در سه ماهه اخیر نیز با استفاده از شیوه‌های نوین کشف جرم و اقدامات گسترده و شبانه روزی تعداد ۱۵ نفر از این اشرار را در عملیات‌های متعدد دستگیر و به اداره یکم انتقال دادند.

همچنین در ادامه این دستگیری‌ها عوامل اداره یکم پلیس آگاهی موفق به شناسایی هویت و مخفیگاه سه نفر از آنان شدند که طی یک عملیات پلیسی و ضربتی با پشتیبانی یگان نوپو فراجا موفق به دستگیری تمامی اعضای این باند شده و در بازرسی از مخفیگاه آنان ۲ قبضه سلاح کلت کمری و ۲ قبضه کلاشینکف و همچنین تعداد چهار خشاب و فشنگ‌های مربوطه کشف و ضبط شد و به اداره یکم پلیس آگاهی منتقل شدند.

سردار، ولی پور گودرزی ضمن تقدیر و تشکر از گروه ویژه نوپو فراجا که کمک بسیاری در دستگیری این باند مخوف و تبهکار داشت، ادامه داد: متهمین با صدور قرار قانونی از سوی مراجع قضایی، جهت کشف دیگر جرائم و شناسایی سایر شکات و همچنین یافتن دیگر اعضای این باند در اختیار اداره یکم پلیس آگاهی قرار گرفتند. / ایرنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا