درددل قاتل 17ساله او را لو داد


درددل قاتل 17ساله او را لو داد

پسر ۱۷ساله که در جریان گوشی‌قاپی‌هایش پسرجوانی را به قتل رسانده بود، بعد از ۱۵ماه فرار بازداشت شد.

به گزارش مشرق، شامگاه پانزدهم شهریور سال گذشته موتورسواری چاقو به دست پسری ۲۴ ساله را در بوستانی در شرق تهران‌ زخمی کرد و ساعاتی بعد پسر جوان در بیمارستان فوت کرد. با شناسایی خانواده مقتول معلوم شد فرزندشان با کسی اختلافی نداشته و چون گوشی تلفن همراه او سرقت شده تصور می‌کنند او قربانی سرقت شده باشد.

قاتل فراری بود تا این‌که پس از گذشت ۱۵ ماه از این ماجرا دو روز پیش فردی با پلیس ۱۱۰ تهران تماس گرفت و اعلام کرد یکی از دوستانش شهریور سال گذشته در بوستانی در شرق تهران فردی را کشته وگوشی‌ او را به سرقت برده است. اپراتور پلیس اظهارات او را ثبت و در اختیار پلیس جنایی پایتخت قرار داد و آنها بعد از بررسی موضوع پی بردند ماجرا صحت دارد.

ماموران به بوستانی که پاتوق قاتل فراری بود، اعزام شدند و او را که پسری ۱۷ ساله بود شناسایی و بازداشت کردند.

متهم در تحقیقات ‌گفت‌: دو ماهی می‌شد که به تحریک دوستانم گوشی سرقت می‌کردم. شب حادثه با دیدن پسر جوانی در بوستان تصمیم به سرقت گوشی‌اش گرفتم که آن را نداد و با چاقو ضربه‌هایی به وی زدم و با سرقت گوشی فرارکردم. پیگیر حالش بودم تا این‌که متوجه مرگش شدم.

یک شب ماجرای قاتل بودنم را برای دوستم بازگو کردم اما بعد از چند ماه با هم به اختلاف خوردیم و پشت سر او بدگویی کردم که به قصد انتقام مرا به پلیس لو داد. ‌با اعتراف متهم ۱۷ ساله پرونده او برای رسیدگی به دادسرای اطفال و نوجوانان ارسال شد.

منبع:جام‌جم‌

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ وقتی فرامرز قریبیان و زن جوانش مهمانی به خونه گوگوش رفتند!