قتل هولناک مرد جوان با زانتیا در شیراز / 4 زن و مرد در صحنه قتل ردزنی شدند


قتل هولناک مرد جوان با زانتیا در شیراز / 4 زن و مرد در صحنه قتل ردزنی شدند

حوادث رکنا:فرمانده انتظامی داراب گفت: قاتل پس از قتل عرصه را تنگ دید و خود را به پلیس آگاهی معرفی کرد.

به گزارش رکنا، سرهنگ علیرضا نوشاددرباره جزئیات این حادثه بیان کرد: شب گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره تصادف منجر به فرار و مجروح شدن شدید مردی حدودا 50 ساله در خیابان "شاهد" داراب، بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی به محل اعزام شدند.

وی افزود: ماموران انتظامی در بررسی اولیه و بازبینی دوربین‌های مداربسته مطلع شدند که یک سواری زانتیا به صورت عمدی به یک نفر عابر برخورد می‌کند که متاسفانه به دلیل شدت جراحات وارده پس از اعزام به بیمارستان فوت می‌کند.

فرمانده انتظامی داراب ادامه داد: ماموران انتظامی تحیقات خود را آغاز و با اقدامات فنی هویت قاتل را شناسایی و تلاش برای دستگیری وی را آغاز کردند.

سرهنگ "نوشاد" تصریح کرد: با توجه به شناسایی قاتل، ماموران مطلع شدند که 4 نفر (3 زن و یک مرد) نیز در موضوع دخیل می باشند که با اقدامات انجام شده هر 4 نفر در پلیس آگاهی حاضر و مورد بازجویی قرار گرفتند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه قاتل متوجه شده بود ماموران به صورت قاطعانه در رصد و دستگیری وی هستند، گفت: قاتل 30 ساله که عرصه را بر خود تنگ می‌دید به پلیس آگاهی معرفی و خود را تسلیم قانون کرد.

وی با اشاره به اینکه قاتل در بازجویی اولیه علت و انگیزه قتل را اختلافات شخصی با مقتول عنوان کرد، به شهروندان توصیه کرد برای حل اختلافات خود به مراکز انتظامی و همچنین مشاوران فعال و دارای مجوز مراجعه کنند تا شاهد اینچنین حوادث دلخراشی نباشیم.


قتل هولناک مرد جوان با زانتیا در شیراز / 4 زن و مرد در صحنه قتل ردزنی شدند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قتل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سطوح سه گانه تحلیل خودکشی در ایران