رژیم صهیونیستی برای مرحله سوم جنگ در غزه آماده می‌شود


رژیم صهیونیستی برای مرحله سوم جنگ در غزه آماده می‌شود

یک رسانه رژیم صهیونیستی از آماده سازی ارتش این رژیم برای انتقال به مرحله سوم جنگ در نوار غزه طی هفته‌های آینده خبر داد.

رژیم صهیونیستی برای مرحله سوم جنگ در غزه آماده می‌شود

به گزارش راهبرد معاصر، یک رسانه رژیم صهیونیستی از آماده سازی ارتش این رژیم برای انتقال به مرحله سوم جنگ در نوار غزه طی هفته‌های آینده خبر داده و تاکید کرد که این مرحله شامل پایان عملیات زمینی می‌شود.

خبرگزاری آناتولی ترکیه (AA) بامداد امروز (شنبه) در پایگاه اینترنتی خود نوشت: شرکت رادیو و تلویزیون عمومی رژیم صهیونیستی (KAN) روز جمعه از برخی منابع نقل کرده که ارتش این رژیم در حال آماده سازی برای انتقال به مرحله سوم جنگ در نوار غزه طی هفته‌های آینده مطابق با «دستاورد‌های عملیاتی» است.

به گفته منابع مذکور که هویت آن‌ها فاش نشده، مرحله سوم جنگ ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه شامل اتمام عملیات زمینی، کاهش شمار نیروها، پایان فعالیت نیرو‌های ذخیره، انجام حملات هوایی و ایجاد منطقه حائل در مرز سرزمین‌های اشغالی با این نوار است.

این رسانه رسمی رژیم صهیونیستی ضمن ادعای این که ارتش این رژیم بیشتر مناطق واقع در بخش شمالی نوار غزه را به کنترل خود درآورده، اذعان کرد که نیرو‌های ارتش برای پیشروی در بخش جنوبی این نوار با دشواری‌های زیادی روبرو هستند.

این در حالی است که بر اساس داده‌های رسمی ارتش رژیم صهیونیستی که در پایگاه اینترنتی آن منتشر شده، از آغاز جنگ زمینی در نوار غزه در ۲۷ اکتبر گذشته (پنجم آبان ۱۴۰۲) تاکنون، ۷۸۴ افسر و سرباز این رژیم زخمی شدند که جراحت ۱۷۹ تن از آن‌ها شدید، جراحت ۳۰۲ نفر دیگر متوسط ​​و جراحت ۳۰۳ تن باقی مانده نیز جزئی است.

شایان ذکر است که ارتش رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر گذشته (۱۵ مهر ۱۴۰۲) یک جنگ مرگبار و ویرانگر علیه نوار غزه را آغاز کرده که بنا بر اعلام مقامات فلسطینی و سازمان ملل متحد، تاکنون بیش از ۲۰ هزار شهید و ۵۳ هزار زخمی بر جای گذاشته که بیشتر آن‌ها را کودکان و زنان تشکیل می‌دهند و باعث تخریب گسترده زیرساخت‌های این نوار و یک فاجعه انسانی بی سابقه در آن شده است./ باشگاه خبرنگاران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا