صدور قرار وثیقه برای «عمران خان»


صدور قرار وثیقه برای «عمران خان»

نخست‌وزیر پیشین پاکستان علیرغم اینکه در زندان است، برای شرکت در انتخابات سال آینده کشورش نام‌نویسی کرده و اوراق مرتبط را به‌منظور رقابت در کسب کرسی مجلس ملی در زادگاهش «میانوالی» ارایه کرد.

به نقل از یورو نیوز، عمران خان نخست وزیر پیشین پاکستان در پرونده‌ ای مشمول آزادی از زندان با قرار وثیقه شد؛ اما به دلیل اتهام‌های دیگر در حبس ماند.

نخست وزیر سابق پاکستان بر اساس رای دادگاهی در اسلام‌ آباد پایتخت این کشور، مجوز آزادی همراه با وثیقه از زندان را در پرونده‌ ای مرتبط با اتهام افشای اسناد دولتی دریافت کرد؛ اما به دلیل طرح اتهامات دیگر علیه وی همچنان باید در حبس بماند.

عمران خان که از ماه آگوست سال جاری بواسطه چندین پرونده اتهامی در بازداشت است، اعلام کرده که قربانی دسیسه‌ چینی و تبانی ارتش با سلسله مراتب قدرت در کشورش شده تا بدین ترتیب زمینه سرکوب حزب وی فراهم شود و از حضور وی در انتخاباتی که برای فوریه برنامه ریزی شده نیز جلوگیری به عمل آید.

از سوی دیگر و بر اساس اعلام جیو نیوز، نخست وزیر سابق پاکستان امروز علیرغم اینکه همچنان در زندان است، برای شرکت در انتخابات سال آینده نام‌ نویسی کرده است. وی اوراق خود را برای رقابت پیرامون کسب یک کرسی مجلس ملی، در زادگاهش «میانوالی» (Mianwali) ثبت کرد.

صدور قرار وثیقه برای «عمران خان»

نخست‌وزیر پیشین پاکستان که ۳ ماه پیش درخصوص پرونده افشای اسناد محرمانه دولتی به ۳ سال زندان محکوم شد، در حال حاضر در کنار شاه محمود قریشی، وزیر امور خارجه سابق پاکستان که هم‌حزبی عمران خان نیز است، در زندان آدیاله راولپندی حضور دارد.

۲ ماه پیش، رسانه‌های پاکستانی اعلام کردند دادگاهی در این کشور «عمران خان» نخست‌وزیر سابق و معاونش را در پرونده افشای اسرار رسمی مجرم شناخت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا