مهدی طارمی سرانجام به لیگ برتر می‌رود؟


مهدی طارمی سرانجام به لیگ برتر می‌رود؟

بر اساس گزارش یک رسانه انگلیسی، مهدی طارمی دست‌یافتنی‌ترین گزینه منچستریونایتد برای تقویت خط حمله‌اش در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی است.

منچستریونایتد همچنان به دنبال جذب یک مهاجم نوک در نقل‌وانتقالات زمستانی که ماه آینده میلادی شروع می‌شود، است. سرهو گیراسی، مهاجم ۲۷ ساله فرانسوی اشتوتگارت آلمان گزینه اصلی شیاطین سرخ در ژانویه محسوب می‌شود.

بر اساس گزارش «گیو می اسپورت»؛ منچستریونایتد برای جذب سرهو گیراسی رقبایی نیز از لیگ برتر فوتبال کشورش پیش‌رو دارد و این انتقال برای آنها آسان نخواهد بود. سرهو گیراسی هم‌اکنون در فرم بسیار خوبی قرار دارد و یکی از بهترین مهاجمان این فصل بوندس‌لیگای آلمان است، البته منچستریونایتد علاوه بر این مهاجم فرانسوی بازیکنان دیگری از جمله ایوان تونی (برنتفورد)، ویکتور اوسیمن (ناپولی) و مهدی طارمی (پورتو) را به عنوان گزینه‌های بالقوه زیرنظر دارد.

مهدی طارمی سرانجام به لیگ برتر می‌رود؟

قیمت خرید ایوان تونی به خاطر ارزشی که این مهاجم برای برنتفورد در لیگ برتر فوتبال انگلیس دارد، بدون تردید بسیار بالا خواهد بود. ویکتور اوسیمن در ناپولی شرایطی مشابه ایوان تونی دارد و به همین دلیل به نظر می‌رسد مهدی طارمی دست‌یافتنی‌ترین گزینه شیاطین سرخ در ژانویه باشد. پورتو می‌تواند مهدی طارمی را در ۳۱ سالگی‌اش با توجه به شانسی که یافته با قیمت مناسبی بفروشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا